Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Leytonstone, Verenigd Koninkrijk van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Leytonstone, Verenigd Koninkrijk van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

02 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Leytonstone

Vanaf 3 augustus 2015 ga ik weer een nieuw buitenlands avontuur aan.
Op 3 augustus vlieg ik om 06.50 uur vanuit Weeze airport naar London Stansted airport. Vanaf hier ga ik met de bus en de metro naar de plek Woodford in Londen, waar ik tot 9 augustus in een Airbnb zit.
Dit wil zeggen dat ik bij mensen in huis zit.
Gedurende deze week wil ik veel kamers gaan bezichtigen.
Het bedrijf waar ik stage ga lopen is: Unsworth Global Logistics.
Mocht er iemand geinteresseerd zijn voor de website van het bedrijf, dat is www.uglog.co.uk.

Dit was het eerste blog. Wanneer de volgende blog komt kan ik niet definitief zeggen.

Groetjes.

• 03 Augustus 2015 - 12:48

Herman:

Na wat hollen en dollen toch het vliegtuig gehaald!!!