Na 3 maanden terug in Nederland =) - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Na 3 maanden terug in Nederland =) - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Na 3 maanden terug in Nederland =)

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

10 Oktober 2011 | Griekenland, Athene

Na 3 maanden ben ik weer terug in Nederland gekomen. Dus mijn stage heb ik gewoon afgerond. Ik ben 8 oktober om 23.35u geland in Koln. We zijn de zaterdag nog even souvenierwinkeltjes gaan bezoeken, hebben op het strand gelegen en zijn toen ons appartementje gaan poetsen. Toen dit voldaan was kwam de manager controleren zodra dit gedaan was hebben we ons klaar gemaakt en zijn we naar de taxistand gelopen. dit duurde dit keer 15 min normaal doe je hier 3-5 min over. Maar de stoepen zijn niet goed voor met koffers overheen te lopen. Eenmaal op het vliegveld aangekomen in Heraklion begon het te regenen we hebben dus de hele tjid zon gehad. Toen we gingen inchecken hadden we samen 8 kilo te veel dus dat werd betalen! Oeps! Eenmaal door de douane was alles goed. We zijn uiteindelijk om 21.30u de lucht in gegaan (dit zou eigenlijk om 21.10u zijn kretatijd) eenmaal aangekomen in Koln waren de koffers er snel en zijn we naar de uitgang gegaan waar onze familie ons op stond te wachten het leukste moment dat je mee maakt. Ik was helemaal kapot dus ik zei al eindelijk heerlijk in mijn eigen bed straks. Toen kwam ik thuis en kreeg ik een Surprise van de vriendinnen die achter de bank vandaan kwamen met confettiepopper. Dat was nog eens een echte Surprise. De zondag was de familie op bezoek gekomen. Verder is er niet veel meer gebeurt dus dit is het aller laatste berichtje. Nu moeten jullie wachten totdat ik naar de volgende stage ga!

Nogmaals bedankt voor de reacties!

  • 15 Oktober 2011 - 12:05

    Mam Pap Michelle:

    Ha Jacky,

    Lekker weer gezellig thuis.
    Het is wel wennen weer voor jou aan het weer hier en al die andere dingetjes.
    Was wel een verrassing zaterdagnacht toen je thuis kwam,de vriendinnen kwamen achter de bank uit voor een suprice(party).
    Gijs had het ook goed verzwegen dat de vriendinnen bij ons thuis waren om jou op te wachten.
    Donderdag 13-10-2011 theorieexamen (auto) gehad en gelijk geslaagd.
    PRROOOFFFFFIIIIIIICCCCCCCIIIIIIIAAAATTTTT !!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 45338

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: