9 Weken op Kreta nog 4 te gaan. - Reisverslag uit Ammoudara, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu 9 Weken op Kreta nog 4 te gaan. - Reisverslag uit Ammoudara, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

9 Weken op Kreta nog 4 te gaan.

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

11 September 2011 | Griekenland, Ammoudara

Er zit alweer een week op, het is alweer zondagavond. De week is opzich wel snel gegaan, maar toch mag het wel iets sneller maargoed het geeft niks.
Vrijdagavond na het werk zijn krissy en ik een wafel met ijs op het terras gaan eten, en toen zat het hele terras vol was helemaal vol gelopen met allemaal grieken die naar een voetbalwedstrijd aan het kijken waren. maar wij verstonden er nog niks van want het was natuurlijk allemaal grieks gelul.
De zaterdag ben ik het plaatsje Rethymnon gaan bezichtigen het ligt zon 80 km van ons af. eerst moest ik hiervoor natuurlijk reizen naar heraklion en daarna naar Rethymnon, deze reis heeft 1.5u geduurd. het was een stuk korter dan naar Agios Nicolaos, dat verbaasde me wel. Een maal aangekomen in Rethymnon was het er super heet 34 graden, eigenlijk iets te heet voor te bezichtigen. ik ben een heel eind langs de zee opgelopen, waar ik ondertussen een markt tegen kwam met vanalles en nog wat van groente en fruit tot ondergoed en tot kleding/schoenen. kwam ik een kasteel tegen, de haven. bij de haven leek het een beetje op venetie alleen dan een stuk kleiner. Het was er wel super mooi. Ik heb toen toch maar even een terrasje gepakt, daarna leuke winkeltjes in gegaan en natuurlijk ook veel fotos gemaakt. het was al later in de middag en kreeg honger, ben ik wat gaan eten bij goodys (dit raden de collegas van ons aan om eens een keer te proberen) het is zoiets als macdonalds maar dan stukken gezonder zeiden ze?
verder heb ik nog wat gewinkeld en natuurlijk heb ook heel wat gekocht vooral souveniertjes voor vriendinnen, en nog meer mensen. tegen kwart voor 3 liep ik richting de busstation terug voor de bus terug te pakken, helaas reed deze net voor mijn neus weg en moest ik 1u wachten op de volgende, toen moest ik weer even 1.5u terug reizen en was om half 6/6u terug in het appartement. toen heb ik me klaargemaakt voor uit te gaan eten want krissy moest stagelopen en ging ik haar ophalen. Eenmaal naar het uiteten kreeg ik weer na 1,5 week flinke buikkrampen van het eten! niet normaal ik haat olijfolie!
vandaag zijn we naar watercity geweest dat wilde we eigenlijk gisteren doen maar krissy moest in een keer stagelopen helaas. maar goed ik heb me er goed vermaakt. heb onderhand alle glijbanen gehad die je gehad kunt hebben:D en ben helaas niet heel terug gekomen ik zit onder de blauwe plekken en mijn kont heeft heel wat te voorduren gehad. op een glijbaan (de cycloon) bleven krissy en ik precies voor de uitgang steken op een bepaald punt dus maar weer plaren om eruit te komen... en eindelijk na de 3e keer van de glijbaan af lukte het om toch eindelijk de uitgang te vinden, wat een wonder!
helaas zit mijn weekend er al weerop
maar nu eerst even aan de bak en op naar het volgende weekend.
sorry voor de fotos ze kunnen niet worden geupload, ik kan wel een link van facebook geven, hopelijk werkt dat wel.

deze 2 links staan de fotos op
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.195143927209037.50376.100001402932828&l=07c98f1d6c&type=1

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.218726161517480.54790.100001402932828&l=7d39f3711c&type=1

  • 11 September 2011 - 20:39

    Herman :

    Hallo Jacky,
    Zo te lezen heb jij ook een druk weekend gehad net zoals ik.Zaterdag hebben we een bruiloft gehad in Duitsland,dan weet je wel hoe dat is gegaan.Heel veel eten en natuurlijk ook verschillende biertjes.Vandaag een vriendenfietsdag.Ook weer een natje en droogje gehad. Mam is niet mee wezen fietsen,ze is later toch nog wel gekomen voor te eten.
    Dus je bent niet de enige die een druk weekend had.
    Groetjes van ..........

  • 12 September 2011 - 14:17

    Jeannet:

    Hallo Jacky,

    Geniet nog maar even van het lekkere
    warme weer op Kreta, hier is het weer regen en koud.
    Ik was afgelopen weekend in Madrid,
    ook 35 graden, Dat was superlekker hoor!!!, dus ik ben jaloers dat jij dat nog een paar weken mag hebben.
    Voor je het weet zit je weer hier in de kou.

    Nog veel plezier en tot oktober.

    Groetjes van Jeannet

  • 13 September 2011 - 11:57

    Harriette:

    Hallo Jacky,
    Je hebt er al 2/3 opzitten.Morgen als Petra,Anita en Diny komen hebben ze ook nog wat bij zich voor jou.Hopelijk is het allemaal goed wat er bij zit.Niet teveel cocktails en ijs eten!!!!!! HAHAHA.
    Maak er een leuke tijd van en geniet nog de laatste weken, want hier is het fris.
    Groetjes van Mam

  • 13 September 2011 - 13:48

    Marianne Van De Post:

    Hallo Jacky,
    Dit berichtje heeft Harriette moeten sturen van mij want we hebben de computer kapot.Hoe is het nog daar,alles OKE.
    Ik hou wel contact met je Mam dan weet ik hoe het je gaat.
    Nog 25 dagen en dan ben je weer thuis,dan zie ik je weer.
    Groetjes Marianne

  • 14 September 2011 - 19:29

    Anoniem:

    Hoi Jacky,
    Alles goed ontvangen wat we mee hadden gegeven.
    Is alles goed aangekomen ???? HAHA
    Hebben de drie dames een goede reis gehad ???
    Smul er maar lekker van en dat ander een voor een he,dan heb je ook iedere dag er wat aan. HAHAHAHAHAHA

    Groetjes

  • 15 September 2011 - 10:46

    Oma:

    Hallo Jacky,
    Het gaat goed met jou hoorden ik.
    Fijn dat je er al weer zoveel weken erop heb zitten,dat doet niet iedereen je na.
    Maak er nog een leuke en gezellige tijd van daar op Kreta.
    Groetjes Oma

  • 16 September 2011 - 20:05

    Michelle En Sjuul:

    Hallo liebe schwester,
    En alles gaod door in KRETA? En nog un paar weake en dn bisse alweer in het moeie lekker werme nederland. huul vuul plezeer nog dor.

    x Michelle en sjuul.

  • 17 September 2011 - 16:36

    Pap Mam Michelle:

    Ha Jacky,
    Nog 3 weken tegaan en dan ben je al weer bijna thuis.
    We verheugen er al op wat je nog allemaal te vertellen hebt,wat je nog gedaan en meegemaakt hebt.
    Hier is het zeker niet hetzelfde weer als in Kreta,dus geniet nog lekker van die heerlijke warme zon.
    Deze weken gaan zeker sneller als de eerste weken.
    Voor je het weet ben je in de eigen omgeving.
    We spreken ons nog zeker voor die tijd. Hahahahahaha !!!!!!!!!!

    Groetjes HHM

  • 18 September 2011 - 08:24

    Opa En Mariet:

    hallo jacky we lazen dat je het er goed naar je zin hebt en dat regelmatig behandelingen kunt doen en dat al veel van de omgeving hebt gezien en dat je jezelf goed verwend maar dat moet ook want een ander is er niet om dit te doen de stage schiet al lekker op nog 3 weekjes en dan zien we elkaar maak het je niet te druk en neem regelmatig rust en niet elke nacht het nachtleven ingaan nou jacky hou je taai en tot kijks groetje opa en mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Ammoudara

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 45332

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: