een maand op Kreta /Crete - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu een maand op Kreta /Crete - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

een maand op Kreta /Crete

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

07 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

We hebben het hier nu al een maand volgehouden! Dat had ik de eerste week niet kunnen geloven dat ik het vol zou houden. Ik ben net een uurtje wakker, we waren pas vanmorgen om 6 uur/half7 terug van Chersonissos/Hersonissos. Het was weer een geslaagd avondje/nachtje. Vandaag zal wel weer strand liggen worden en vanavond afscheid nemen van ons kamergenootje uit Frankrijk zij vertrekt morgen naar huis, dan hoeven wij nog precies 61 dagen :D
De afgelopen week heb ik van maandag t/m zaterdag gewerkt/stage gelopen. Ze hadden 1 van ons nodig en aangezien dat Krissy haar vriend nu hier is heb ik gezegd dat doe ik wel.
vanaf woensdag en donderdag heb ik steeds meer massages gekregen (op een avond totaal 3-4 behandelingen).
alleen gister moest ik van 13.00u-21.00u en toen zat ik gewoon helemaal vol ik had 8 behandelingen (de andere collega's hadden allemaal 5 of minder) dus ik stond wel raar te kijken.
Vrijdag was ook in een keer raar we moeste masseren en Krissy kwam terug en zei dat de man niks onder zijn badjas had, toen moest ik een andere jongen masseren en krissy ook en ze hadden dus ook niks onder hun badjas, toen stonden we echt van oke dit kan dus ook al:P
Maar we mogen dus nu wel veel meer doen dat is nu wel een opluchting de tijd gaat ook sneller.
gister heb ik ook 3 nieuwe behandelingen mogen uitvoeren.
Vandaag het enige dagje vrij en morgen weer aan de slag, woensdag komen pap en mam na chersonissos.
Verder weet ik niet echt nog iets te vertellen.

Dit was weer een verhaaltje nu mogen jullie je verheugen op de volgende!





















































  • 07 Augustus 2011 - 09:51

    JOY&KARLIJN:

    JACKYY DONDERDAG ZIJN JULLIE 1 MAAND HIER HAHAHAH!!!!!:$

  • 07 Augustus 2011 - 17:27

    H+H+M:

    Hallo Jacky,
    Je hebt nu wel gisteren veel mogen doen zeg.Zullen we nog iets mee moeten brengen als er nog zo'n stelletje jongens komen net als Vrijdag !!!!!! Nu nog maar 4 daagjes en dan is het zover.De koffers (zonder inhoud)hebben we gisteren al gepast in de auto of het allemaal erin pastte.En ja hoor je geloofd het misschien niet maar er kunnen 3 GROTE en 3 kleine koffers in,en WIJ ZELF ook nog.We hebben geluk dat jij al daar bent,anders had het niet gegaan in de auto.HAHAHAHAHA
    Er kan nog vanalles voor jou meegebracht worden dus.(OOK WEER NIET TEVEEL HOOR)
    Op naar de komende week,en veel succes de komende dagen.
    Groetjes Michelle Herman Harriette

  • 08 Augustus 2011 - 16:28

    Trix:

    Heej Jacky

    Kijk eens aan,je hebt al een derde van je stage erop zitten en nu zal het nog wel sneller gaan nu jullie veel meer mogen doen. Ik kan me voorstellen dat jullie vrijdag wel een beetje raar hebben gekeken!!!!!met die blote kerels maar dat hoort er blijkbaar bij. Geniet de komende tijd er maar van als je pap,mam en Michelle er zijn.
    PS Gijs ziet er goed uit en heeft het leuk gehad, dat zak hij jezelf nog wel vertellen op skyp.
    Tot mails gr Trix en de rest

  • 09 Augustus 2011 - 18:19

    Mam Pap Michelle:

    Hoi Jacky,
    De koffers zijn gepakt,nu nog de auto in en kijken of het nog net zogoed past als toen ze leeg waren.Over bijna 24 uur zien we jou daar in KRETA.
    Tot snel en groetjes tot morgen,
    Mam Pap Michelle

  • 09 Augustus 2011 - 20:12

    Jos En Petra:

    Hoi Jacky,
    lief dat jij je aangeboden hebt om die zaterdag te werken zodat Krissy volop van Joost kan genieten :-)
    Heerlijk dat jouw ouders en zus nu komen...geniet er van!
    Hopelijk komen er niet te veel van die mannen die niets onder de badjas aanhebben... da's zo lullig!
    Heel veel plezier met allemaal die bekenden daar op Kreta... groetjes en tot het volgende reisverslag!

  • 11 Augustus 2011 - 17:52

    Herman:

    Leuk hier ik zit hier nou op het terras van Eri beach, te luisteren naar de muziek van Starbeach

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 45337

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: