Eindelijk Bezoek op Kreta!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Eindelijk Bezoek op Kreta!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Eindelijk Bezoek op Kreta!!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

12 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

lieve volgers.

sinds vorige week donderdag is Joost hier de vriend van Krissy, en sinds woensdag zijn Pap, Mam en Michelle hier in chersonissos. Ik ben die woensdagavond na stage er meteen heen gereisd met de bus het is wel 1uur tot 1uur en 30minuten reizen maar dat geeft niks. Ik kan dan wel alleen niet meer terug na ons dorpje want de bussen rijden niet meer terug. Dus ik moest wel blijven slapen. Pap was heel slim geweest en deed net of dat zijn bandje verloren had en nu heeft hij een nieuwe en ik ook 1 voor binnen te komen. We hebben wat terrasjes gepakt in Cherso. Daarna ben ik mee gegaan na hun hotel. Ze hadden geen lift voor na boven te gaan... :p allemaal die rot trappen ook op het park. Die morgen opgestaan kon ik weer vrolijk en moe terugreizen naar Amoudara. Het bed was 3x niks ik had zon bij zetbedje dat kraakte ma beter iets dan niks. 1uur en 20minute later kwam ik in Amoudara bepakt en bezakt weer aan, klaar voor mijn werkdag. De werkdag was lekker druk ik had 6 behandelingen op 1 dag dus dat is wel netjes vandaag tot nu toe nog 3 massages geplant voor vanavond, maar we zullen zien.
Vanavond na het werk zal ik ook weer meteen reizen naar Chersonissos en daar het hele weekend blijven als goed is (of ik moet ondekt worden?) en dan reis ik Maandagmorgen weer na Amoudara voor stage te lopen.
Dus het zal wel weer even wachten zijn voordat er een nieuw verhaaltje opstaat! Maar niet teleurgesteld zijn hoor:P ik zal dan wel heel veel te vertellen hebben.

  • 12 Augustus 2011 - 12:20

    Nikki:

    Ideaal zon bussen asse neat komme opdagen.. Maarja beter n bus dea af en toe opdaagt den n bus die gaan neat kump opdagen!

    Wal leuk detse eindelik bezeuk hebs en detse doa t ganse weekend kins sloape! En ok nog mier te doan op stage is natuurlik ok wal ideaal haha

    Vuul plezeer bej dien elders en zuske in cherso!xxxx

  • 13 Augustus 2011 - 12:33

    Jeannet:

    Heej Jacky,

    Geniet van dien bezeuk van Pap, Mam en
    Michelle, weej winsen dig ein hiel
    leuk en veural zonnig weekend same!!!
    Heej valle nou wat regendruppels dus
    loat Pap eine zak met "zon" veur mig
    meibrenge a.u.b.. ha.ha.

    groetjes oet Velde van Jeannet

  • 13 Augustus 2011 - 18:06

    O.& M. 13/8:

    Hallo Jacky is alles nog paletty hoe is het nog met Gijs zingt hij nog steeds dezelfde wijs.goed dat H.& H em gekomen zijn nu heb jetenminste hulp bij de massage want we lazen dat je de handen er aan vol had.laat Herman maar een handje helpen bij de behandeling van mannen zonder br.(bril).is het er nog altijd daar zo warm? hier is het 22 graden en af en toe een bui zonder sneeuw.doe de groeten aan H.& h. en M. en nog veel succes. groetjes O.& H.

  • 14 Augustus 2011 - 12:14

    Trix:

    Ha Jacky

    Eindelijk zijn pap .mam en je zus op bezoek,dat zal fijn zijn dus geniet er maar van en veel plezier samen.Leuk die foto's van de behandelkamers,ze zien er mooi uit en sjiek, daar kunnen jullie de klanten goed verwennen.

    Gr tot volgende keer uit een heel regenachtig Velde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 45322

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: