Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Kreta

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

05 September 2011 | Griekenland, Athene

Sorry dat ik al 1 week niks meer op de site heb gezet!
maar ik heb het naar men zin gehad de afgelope week!
de 31e augustus kwam de zus van krissy met haar vriend dus we hadden alweer bezoek op Kreta en de 1e september kwam de moeder van sjuul(michelle's vriend) ook nog op vakantie op Kreta. De donderdagavond hebben we lekker na het werk een cocktailgedronken en wat gegeten. Die vrijdag hebben we weer stagegelopen en savonds zijn we weer gezellig uitgaan eten en natuurlijk konden we de cocktail niet laten! De zaterdag ben ik vroeg vertrokken vanuit ons dorpje om de moeder van sjuul op te gaan zoeken in Agios Nicolaos. Deze trip duurt alleen al heen 2uur helaas, maar dat geeft niets dan zie ik teminste ook wat van dit eiland! rond 1 uur was ik er dan eindeleijk maar helaas ik moest nog eerst het hotel vinden... na heel wat gevraagd en geleur heb ik dan na 30min lopen zoeke en vragen het gevonden!
ze lagen toen lekker op het strand, want natuurlijk in nederland is het weer prut weer dus je moet hier wel bij bruinen. heb ik er ook nog even lekker langs gelegen (kreeg al complimenten met mijn bruine benen:)) dus je ziet het wel YES!
toen mocht ik gezellig mee gaan eten in het hotel, teminste veel beter dan dat voedsel wat wij altijd tusse de middag voorgeschoteld krijgen bij Candia maris. Heerlijk eindelijk een Salade! Om 5uur zijn we van het strand afgegaan en zijn de moeder van sjuul en ik het stadje in gegaan en heb ik natuurlijk weer wat gekocht en gelukkig zij ook! dan voelde ik me niet zo erg:)
Om kwart over 8 zou ik de bus terug pakken naar heraklion waar ik daar dan weer over moest stappen, maar natuurlijk die bussen hier zijn niet te vertrouwen kwam de bus niet om kwart over 8 nee om 10 over half 9! alles komt hier te laat niet normaal!
na al dat gereis was ik rond kwart voor 11 terug in het appartement.
Toen heb ik nog even Gossipgirl gekeken gelukkig heb ik nu het hele seizoen 3 hier dus niet te vervelen!
De zondag hebben we bij de zus van krissy op het strand gelegen, daarna hebben we ons klaargemaakt en zijn we gaan uiteten, en natuurlijk hebben we ze een crepe leren eten (voor mij zonder chocola!, maar helaas dat snappen ze hier niet) daarna zijn we nog naar de cocktailbar gegaan en was de avond alweer om. Vandaag weer stage gelopen alleen van de 7 behandelingen die ik zou hebben heb ik er ma 3 gehad de andere 4 kwamen allemaal niet opdagen! nou nu nog 4 weekjes en 5 dagen en zijn we al weer thuis:O over bijna 8 dagen is krissy haar moeder al weer hier met haar zusjes dus dat schiet ookal lekker op! nog maar eventjes.

Groetjes vanuit het zonnige hete Kreta

  • 05 September 2011 - 19:38

    Jacky Vercoulen:

    sorry ik kan tijdelijk even geen fotos erbij voegen. als het mogelijk is zet ik ze er zo snel mogelijk op!

  • 06 September 2011 - 20:58

    Harrette:

    Ha Jacky,
    Je doet wel gelukkig ook dingen wat je leuk vind.Naar Lilian geweest en daar een lekkere salade gegeten.
    Vandaag ook iets leuks meegemaakt,dat was wel iets geweest voor de leukste ........!!!!!!
    Groetjes harriette

  • 07 September 2011 - 11:16

    Jos En Petra:

    Hoi jacky,

    leuk dat ook jij genoten hebt van de komst van Karen en Roy.
    Hopelijk wordt het ook weer gezellig als pera en de zusjes er zijn. Geniet er van.
    Daarna....is het echt nog maar 2 weekjes en komen jullie alweer terug. Mijn petje af voor jullie twee!

  • 07 September 2011 - 12:53

    Trix:

    Ha Jacky

    Fijn dat het goed gaat en het gezellig is, vooral met die lekkere cocktails!!!
    Gezellig dat er geregeld bezoek komt dan is er weer wat om naar uit te kijken. Jammer dat wij niet in de gelegenheid waren om ff langs te komen al hoewel het voor Hans veel te warm zou zijn geweest. Geniet nog van de laatste weken.

    Gr Trix

  • 07 September 2011 - 19:24

    Jacky Vercoulen:

    Reactie op Trix:
    Genieten doe ik hier echt nogwel de laatste weekjes, heb nog zoveel plannen! eerst na watercity daarna na santorini, dan nog na Rethiminon en dan nog even schoppen in Heraklion, en vast nog even de andere 2 meiden opzoeken in Malia.
    Ja jammer dat jullie niet gek hebben gedaan en gewoon zijn langs gekomen! maar dat kan nog de komende weekjes (en neem gijs ma mee:)) maarja ik weet niet of ik volgend jaar weer in een warm land terecht kom? misschien wordt het wel de noordpool? :P ofzo.
    Als we vertrekken kan het hier pas gaan regenen zeggen ze dus we hebben dan 3 maanden volop zon gehad! tot ongeveer over 30 dagen! klinkt al dichtbij! maar nu eerst even genieten, jullie zien me vanzelf verschijnen:)

  • 11 September 2011 - 14:53

    Harriette:

    Ha Jacky,
    Nog 1 maandje en dan ben je alweer thuis,lekker weer in je eigen bed(je)
    slapen.
    Je hebt veel gedaan dit weekend en dus veel van Kreta gezien(mooie foto's zeg Retheminon).
    De rest wat je nog wilt zien en doen heb je nog 25 daagjes voor.

    Groetjes vanuit Velden

  • 11 September 2011 - 15:17

    Trix:

    Jacky

    Nog volop plannen zo te lezen dus je zult ons niet zo missen, behalve Gijs natuurlijk. Tja konden we maar even gek doen en ff langs komen maar als wij weer vakantie hebben dan ben jij alweer hier, Nog een paar dagen dan krijgen jullie alweer bezoek , dus dat wordt weer genieten.
    Hiel vuul groetjes Trix

  • 11 September 2011 - 18:25

    Wendy (Buurvrouw):

    Ha Jacky!
    Wat fijn dat je het de afgelopen week naar je zin hebt gehad! En leuk om alles te lezen wat je meemaakt. Ben stiekem wel een beetje jaloers op jou lekkere bruine kleurtje. Dat krijgen we hier volgens mij nooit meer voor elkaar! Wij zijn de afgelopen week naar Gulpen (zuid-limburg) geweest. Het was nat en koud, maar hebben ons evengoed prima geamuseerd. Gelukkig is het nu niet meer zo koud, maar ik geloof niet dat we 30 graden krijgen..maarja je krijgt wat je verdient zeggen ze dan. Haha.
    Hopelijk kom je de laaste weekjes goed door en dan zien we je wel aan de overkant.

    Veel groetjes van Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 45329

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: