Toch maar weer even een verhaaltje! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Toch maar weer even een verhaaltje! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Toch maar weer even een verhaaltje!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

28 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

Deze week is nu ook weer bijna ten einde! Alleen hij ging niet zo snel als toen ik bezoek had, maar goed. Ik heb deze week 6 dagen gewerkt oftewel 48,5 uur gemaakt of nog anders 40 klanten gehad/gemasseerd en nu vind ik het wel goed even lekker relaxen. Dit is al de 2e keer op deze stage dat ik zoveel uren in een week maak, maar goed school zegt het is allemaal ervaring, oke dan doen we dat toch! Vandaag is mijn enigste dag vrij deze week en ik wilde eigelijk uitslapen maar helaas is dit niet gelukt door al die herrie van de kamergenootjes:( eerst deur dicht toen viel er een kopje echt bale! heb je vrij kun je nog niet uitslapen. Straks gaan we naar Chersonissos even op Starbeach bij bakken en daarna lekker winkele en natuurlijk ook terrasjes pakken OFCOURSE! misschien blijven we er wel plakken en dan heerlijk eten. En morgen weer volop aan de slag helaaas!
Zou graag nog 1 dagje hebben om bij te kunnen tanken, merk wel dat mijn energievooraad allang op is geraakt.
Komende week woensdag komt Krissy haar zus op bezoek voor 6 dagen & De moeder van michelle's vriend komt me ook nog misschien even verrassen in de Spa. Ben benieuwd.
Laat het wel op me afkomen.
We zitten over de helft dus nu maar wachten en de laatste weken dan pas gaan aftellen. Krissy doet dit nu al:P & mam stiekem ookwel.

Groetjes in Nederland!

  • 28 Augustus 2011 - 13:32

    Stef Langen:

    Nounou klnk nog al druk:P in ut begin bijna niks en dan 48.5 oar in de week:p en dan zit ik te zeure det ik dalijk 38 oar in de week noar schoel mot:P
    ut is hea eg bagger weer.. al un paar kier storm gehad.. en lekker kald.. met aaf en toen unne werme daag tussedoor.
    moandaag beginne aan mien studie fysiotherapie heb der zin in!!
    Vuul succes nog met dien stage! En veurral vuul plezeer!

    xx

  • 29 Augustus 2011 - 11:31

    Herman:

    Laatste dag van mijn vakantie is ingegaan, ben nou nog een beetje bij aan het komen van de dorpsfeesten met de Powerhose, was weer een gezellige boel, net als op Kreta met jou, nog een biertje gedronken met Gijs (was natuurlijk ook weer van de party). Jij bent ook weer begonnen aan je nieuwe week, was het weekend met Krissy ook weer gezellig bij Starbeach? Ik denk van wel!!
    Verder nog een goeie stage en we spreken ons wel weer.
    Gr Pap XXX

  • 29 Augustus 2011 - 15:15

    Wilma + Michael:

    Hallo Jacky,
    Ik heb gehoord dat je het goed voor mekaar hebt daar in Kreta.Ben je Pap en Mam tegen gekomen bij de winkel.
    En natuurlijk effen kletsen!!!!
    De helft zit eral op,en zo te lezen heb je erg druk met werken,(winkelen,en niet teveel kopen he),genieten op het starnd als je vrij hebt.
    Nou de groeten van euver de peul (Duitsland)

  • 30 Augustus 2011 - 18:18

    Fenna:

    Haai Jack, toch ook dan nog meteen maar even een reactie op je website. En ik moet je eerlijk bekennen dat ik die niet zo fanatiek heb bijgehouden (schaam schaam :$!!), maar dat ga ik vanaf nu gewoon doen! dus dat komt helemaal goed! Je bent toch wel erg druk bezig inderdaad zie ik! Dan maak je ook wel gauw lange dagen! Is maar goed dat het hoogseizoen nu wel zo'n beetje voorbij is, of niet? Dan wordt het vast wel rustiger! De foto's zijn trouwens ook erg leuk om te zien!! Ben wel jaloers hoor, het is hier echt koud gewoon! Ik zit hier zelfs met mijn fleecedeken achter mijn laptop ;) heel veel plezier nog! kus

  • 30 Augustus 2011 - 20:31

    Jos En Petra:

    Hoi Jacky,

    jullie moeten nu wel hard werken! En dan te bedenken dat jullie je eerst verveelde! Wij vinden het erg knap zoals jullie deze stage volbrengen. Onze complimenten. Wij zijn blij met jou als reisgenootje van onze Krissy. Hopelijk hebben julie samen een leuke tijd met Karen en Roy. Wij hopen dat ook jij daarvan geniet!

  • 02 September 2011 - 11:48

    Harriette:

    Ha Jacky,
    Er is alweer bijna een weekje voorbij,nog even een paar uurtjes werken en dan heb je weekend.Geniet van deze 2 dagen VRIJ.
    Hopelijk lukt het allemaal wat je gepland hebt.

    Groetjes Mam

  • 04 September 2011 - 10:30

    Trix:

    Ha Jacky

    Even een krabbeltje, ik heb net het verslag van Krissy gelezen, gezellig dat haar zus Karen en Roy op bezoek zijn zo hebben jullie weer wat vertrouwds om jullie heen, maak er maar een paar gezellige dagen van en nu nog een maandje en dan zijn jullie alweer terug. Dat redden jullie zeker wel daar vertrouw ik op, jullie zijn allebei kanjers en wat jullie de afgelopen maanden geleerd hebben is enorm veel en kan jullie altijd van pas komen.Succes en ook nog veel plezier met Krissy's moeder en zussen over een paar weken.

    Gr Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 45327

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: