Sorry voor mijn late verslag! - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Sorry voor mijn late verslag! - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Sorry voor mijn late verslag!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

08 Juni 2012 | Slovenië, Portorož

portoroz, 8 juni 2012

Dober dan allemaal!

Nogmaals excuses voor mijn late verslag van de afgelopen week/weken. vandaag heb ik eindelijk weer eens mijn dagje vrij na volle 9 dagen te hebben gewerkt dus heb er nu even snel tijd voor. ik kan niet garanderen dat het verslag dan kort blijft, dus ga er maar vanuit dat het een lange wordt!!

Donderdag 24 mei 2012:
Vandaag hadden we de Caritatraining op de planning stond dat we Depilatie met een speciale hars, Carita Perfect Body + het machine (iontoforese) en de gezichtsbehandelingen + machine en verkooptechnieken zouden leren, de training duurde van 9-17u.
helaas blijkt dan alles mooi en aardig maar helaas ze komen hier nauwelijks hun afspraken naar dat is zo jammer!
we kregen dan maar alleen Depilatie met een speciale hars, Carita Perfect Body en het machine voor het lichaam geleerd en hier hebben ze 3-5u over gedaan uit eindelijk was de training dan ook maar tot 3 uur. Savonds hebben we onze wegwerp BBQ gepruikt wat zelfs in het duits de beschrijving had wauw geweldig!! Hebben we heerlijke Hamburgertjes + speklapjes gehad met stokbrood & kruideboter (DAT HEBBEN WE GEMIST), paprika sla komkommer en meloen gehad. HMMM SMULLEN MAAR!!
savonds hebben we nog uitgerust van het bbqe wat een werk en buikje was weer te rond.

Vrijdag 25 mei 2012:
Peetoompje Henk(ie) jarig! Proficiat!
naar stage geweest van 12-8u verder hebben we niet veel uitgespookt.

Zaterdag 26 mei 2012:
De grote dag! het allerlaatste bezoek arriveert vanavond laat. maar helaas waren de plannen alweer veranderd! moest net zo als eerst van 12-8u naar stage daarna zou ik snel de berg op rennen voor in te checken omdat het daar maar tot 9u kan en dan zou ik wachten op gijs want een collega zou hem ophalen die eigenlijk al om 5u klaar zou zijn. verandering was dat hij ook van 12-8u moest dus kon ik wel gezellig mee! alleen moest ik heel snel inchecken bij Maestral Residence midden op de hoge berg! daarna gezellig in het autootje richting Airport Trieste hier arriveerden we om 21.45u en meneer zat daar fijn met zen backpackrugzak en mp3 in haha (helaas geen foto van kunnen maken ... ) toen weer terug richting Portoroz uiteindelijk waren we om 23.15u op ons kamertje FINALLY wat een reis en iedere werknemer van Kempinski zegt dat het maar 40 minuten rijden is dus niet het is dik 1uur!!
dacht je eindelijk heerlijk te gaan slapen omdat ik de dag erna om 9 uur moest beginnen, liggen die bedden zo slecht dat je de veeringen voelt zitten en in het midden zit een houte rand echt niet comfortabel maar goed ik heb geslapen :P hahaha!!
Maar wel een positief puntje ik heb vandaag 50,00 euro fooi gekregen van een italiaanse man(zal wel in een goeie bui zijn geweest).EInde zaterdag :p

Zondag 27 mei 2012:
Helaas moest ik naar stage van 9-17u dus gijsje maar lekker laten liggen :P hij wilde niet mee ontbijte maja:P
toen om 2u kwam de director of People serviceses van dat we tot half 7 nog moesten helpen bij Food & Beverache, oke nooit van gehoord iets met eten:P hahaha echt bale altijd als der bezoek is moet je langer blijven... helaas maar goed toen stond gijs na stage onder aan de berg en zijn we gezellig samen naar Piran gelopen om daar te gaan uiteten, HMM heerlijk biefstukje! kreeg ik te horen dat hij tot 11u had uitgeslapen en dus niks had kunnen eten wat het ontbijt is tot 10u dus hattie maar koekjes en zoutstengels gegeten hahaha! eigenschuld.
savonds toen we trug wilde lopen naar de bushalte vloog de regen je om de oren en zijn we moeten gaan schuilen en uiteindelijk toch maar een taxi gepakt en toen lekker de trainingsbroek aan en warmen!
nog even tv gekeken en het harde verige bed ingedoken.:P

Maandag 28 mei 2012:
Nee!, na stage van 12-8u. Had eigenlijk vrij....... BALE ALS EEN STEKKER!! Onze collegas hadden Elemis training en daarom moeste Karlijn en ik ons afwisselen van diensten.
Smorgens zijn we samen gaan ontbijte op het terrasje. toen daarna nog even naar het winkeltje op de berg gelopen en nog wat lekkers gehaald voor savonds
toen nog even gerelaxt en ben ik richting stage gelopen. er was echt totaal niks te doen... :( en dan maar jezelf vermaken terwijl je weet dat je anders eigenlijk ook wat leuks had kunnen gaan doen met je vriendje!.... Nog steeds Bale! Zegt de manager rond 6u als er morgen geen behandelingen staan ga ik je vrij geven (omdat ik wat had verkocht, en toen was het haar lucky day)ik dacht yes, hopen dat er niks staat, stond er om 12 u een couplemassage... BALE alweer!!
toen snel gesloten want was echt helemaal niemand die kwam, toen stondie me alweer op te wachten :) en zijn we nog even naar ons appartementje gegaan om de spullen weg te brengen en hebben we hem maar wat te eten gegeven (ofja karlijn had al gekookt dus) rond 10u zijn we weer terug de berg opgelopen en nog lekker gezellig gemaakt met de bank en de TV.
toen weer het bed ingedoken en ...... geslapen?

Dinsdag 29 mei 2012:
Het laatste dagje wat we samen hadden =( ofja zeg maar de laatste morgen!
Smorgens samen weer ontbeten op het terras, toen alles ingepakt en uitgaan checken. daarna richting het hotel gelopen en eerst mijn spullen gedumpt in het lockertje en nog op een bankje gaan zitten aan zee(meneer had de lange broek aan, maar de zon stook lekker hard!) om half 12 hebben we afscheid genomen wat echt niet het makkelijkste onderdeel is van bezoek!
toen naar stage van 12-8u. kreeg ik te horen dat ik de woensdag in een keer vrij was! echt jammer dat het vandaag niet kon... maargoed het leven is oneerlijk:p savonds na stage was het wel weer even vreemd om naar het appartement de weg terug te lopen omdat ik 3 nachten ergens anders had geslapen maar 1 ding is zeker ik heb nu al in 3 verschillende bedden gelegen maar de top 3 is:
1. Kempinski bed! (2 persoonsbed voor me alleen=D)
2. appartement bed (2persoons delen)
3. Maestral residence (2persoons delen)
het licht niet aan het delen maar even ter info is het misschien wel handig :P hahah!! savonds lekker op de houte stoel gezeten en toen weer na bed!

Woensdag 30 mei 2012:
De vrije dag die niet zag aankomen. Karlijn had splits werktijden van 9-13 en van 17-20u dus ben ik smiddags om 1 uur naar het strand gelopen en zijn we we de 3 1/2u gaan bakken in de zon! het was echt heet poah! lang niet meer gehad.... maar heerlijk weeer een beetje kleur gekregen. toen rond half 5 moest karlijn weer na stage en ben ik naar het appartement terug gelopen en lekker gaan douche, koken en alle was bijgewerkt! tuurlijk nog alle Gtst terug moeten kijken, OEPS!
savonds nog geskypt met thuis en toen weer bedje in.

Donderdag 31 mei 2012:
Vandaag moest ik naar stage van 9-13u en van 17-20u dus ook weer splits werktijden. weer een reden om te gaan bakken in de zon aan het strand =) toen om kwart op 3 werd het toch iets te heftig!! en zijn we ons gaan afdouchen want de zon brande gewoon op je huid,, jeetje oke kreta was het lekker maar deze stook gewoon. toen voor stage zijn we lekker nog een dikke coupe ijs gaan eten bij CACAO!HMMMMM zoeiets kun je gewoon niet weerstaan! toen nog 3 uurtjes naar stage en hopalate weer een dagje erop zitten!

Vrijdag 1 juni 2012:
Lief vriendinnetje Loes is jarig vandaag, Proficiat!!
Vandaag zijn we alweer in de maand Juni beland, my god de tijd vliegt hier voorbij. we hadden weer splits werktijden alleen nu van 8-13 en van 17-20u. dit is dit jaar voor het eerst dat vanaf Juni de spa geopent is vanaf 8-20u pff 12uur lang over de gehele dag. en op 2 Juni gaat het prive strand van Kempinski bij Meduza open.
savonds nog geskypt en daarna lekker het bedje ingedoken.

Zaterdag 2 juni 2012:
van 12-8u naar stage, EINDELIJK UITSLAPEN, helaas lukte dat maar tot 9u. savonds hebben we niet veel gedaan waren kapot stond de heledag volgeboekt.

Zondag 3 juni 2012:
Onze collegas hebben weer een training maar dit keer is het van St.Barth Ligne. dus Karlijn en ik moeten ons weer afwisselen , naar stage van 12-8u. savonds zijn we nog cocktails gaan drinken bij Alaya club. Helaas was ik helemaal kapot. toen maar optijd naar bed gegaan.

Maandag 4 juni 2012:
naar stage geweest van 8-16u.
toen daarna nog lekker gedoucht en gekookt en nog andere dingetjes gedaan en geskypt. maar verder niet veel speciaals. savonds gtst gekeken.

Dinsdag 5 juni 2012:
naar stage geweest van 8-16u.
verder geen idee meer wat ik heb gedaan iniedergeval avondgegeten.

Woensdag 6 juni 2012:
weer naar stage van 8-16u. de collegas hebben nu een Lymfedrainage training buiten het hotel dus wij waren met z'n 2e helemaal alleen in de spa en moesten alles doen en alles regelen.
toen nog even gezellig bij de laundry gekletst met de vrouw. en nog even naar de supermarkt gelopen voor eten en gekookt en gedoucht. en nog even geskypt en lekker naar bed.

Donderdag 7 juni 2012:
Karlijn heeft vrij. ik moet naar stage van 12-8u. eindelijk weer kunnen uitslapen tot 9u:p. gister zal waarschijnlijk de laatste keer zijn geweest dat ik vroeg moest. na 8u snel na huis en zitten en relaxen en skypen.

Vrijdag 8 juni 2012:
Eindelijk VRIJ! na 9 dagen stage!! pfff eindelijk even uitrusten van de massages. dacht verstandig te zijn om optijd op te staan zodat ik ook optijd bij de dokter aan zou komen voor mijn vitamine B12 spuit. dus ik fijn om 8u opgestaan ontbeten en klaargemaakt toen om 9u naar de bushalte gelopen en de bus naar koper gepakt voor naar de dokter toen om 10u was ik bij de dokter waar ik toen ook voor de controle was met kempinski, die dokter had gezegd dat ik daar terug kon komen of in piran naar de dokter kon gaan dus ik vol verwachting voor die spuit daar aangekomen krijg ik te horen dat ik er niet welkom ben omdat ik niet in slovenie ben geboren en dat ik een toerist ben en dan moest ik naar dat van piran oftewel lucija. man rotte dokter wat doe je moeilijk ik heb een brief van de dokter thuis mijn verzekeringspapieren en alles, en waarom zegt die andere dokter dan wel dat het kan?? zeg het zelfde of zeg het allebei niet!!! was echt pis link! kon die vent wel schieten.
als ik er misschien dood lag te gaan zoude ze je misschien eindelijk wel helpen? toen ben ik van woede maar even naar de supermarkt gegaan en wat te drinken en eten gaan halen. eenmaal weer terug op aarde beland de bus om 11u terug gepakt naar portoroz en naar het appartement gegaan en toen even wat gegeten. karlijn had splits werktijden dus ze was om 12u klaar, dacht wacht maar even dan is het wat gezelliger en hebben we in het zonnetje gezeten, pfff wat een hitte, toen ben ik rond kwart op 2 richting de dokterspost hier in lucija gelopen en heb daar gevraagd of hun wat voor me konden doen. de dokter was net weg naar een spoedgeval, nou vandaag zit het wel lekker mee met de dokters dacht ik, toen heb ik er tot half 4 moeten wachten, en alle slovenen rennen dat hok in dacht echt?? wat is er aan de hand lijken wel net kippen die eten krijgen ofzo. toen eindelijk heb ik die vrouw kunnen spreken en gevraagd of ze mij die spuit konden toedienen en ja hoor eindelijk naar al dat geplaar een beloning. toen weer terug naar het appartement en de was gedaan alles gepoetst alweer en gaan koken lekkere pannekoeken met ui en spek en tomatensoepje met brood toen daarna lekker gedoucht zweete me kapot, en nu het EK kijken, eerst polen-griekenland en nu rusland-tschieje. nog even op internet en optijd gaan slapen voor morgen dan is er weer een nieuwe dag!

De planning komenende dagen:
Zaterdag 9 juni: uitslapen, naar stage 12-8u savonds rest EK duitsland-portugal kijken.helaas geen nederland-denemarken...
Zondag 10 juni: stage van 12-8u, savonds weer wedstrijden kijken, evt terrasje pakken.
Maandag 11 juni: naar stage van 12-8 samen met karlijn.
Dinsdag 12 juni: naar stage van 12-8 gezellig samen, en altijd Ek kijken.
Woensdag 13 juni: als het goed is hebben we samen vrij? maar dit kan nog heel goed veranderen! en dan de leuke spannende altijd verrassende wedstrijd Nederland-Duitsland om 20.45u

dit is voor de komende dagen.
ik zal beloven dat ik sneller weer een verhaaltje erop zal zetten is ook beter met lezen nu doe je er zeker een uur over :p hahaha.

de link hieronder kunnen jullie alle fotos zien van de stage slovenie:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346784142045014.81096.100001402932828&type=3&l=c66f2f34e3

tot de volgende keer & de groetjes thuis!!

Cioa!





  • 08 Juni 2012 - 20:46

    Henkie & Wembly:

    Ha Jacky,

    Sorry voor onze late reactie. Steeds komt er weer wat tussen, druk druk druk. Nog bedankt voor de felicitatie en de kaart!! De verjaardag was leuk.
    Zo te lezen krijg je de tijd goed om. Je bent alweer over de helft. Alles wat je nu leert kun je mooi meenemen!

    Groetjes Henkie & Wembly

  • 09 Juni 2012 - 07:27

    Pap En Mam,:

    Ha Jacky,
    Wel goed dat je eigenlijk weinig tijd over hebt,dat is een goed teken.
    Als je vaker fooi krijgt dan geloven we wel dat je dat wel wilt gaan besteden voor het een en ander.Is misschien een idee,we kunnen dat ook een keertje samen gaan besteden.(haha).
    Wel jammer dat je weinig hebt kunnen doen met Gijs,toen hij daar was.Die tijd halen jullie wel in op vakantie in Portugal.
    Nog goed 3 weken en dan zit het er alweer op de stage,voor je het weet ben je alweer thuis.
    We hebben er geen UUR over gedaan het verhaal te lezen.
    De volgende verhalen zien we weer snel en dan ietsjes korter graag.HAHA.

    Groetjes: Pap,Mam,Michelle,Sjuul,Gijs.

  • 09 Juni 2012 - 07:33

    Oma,:

    Hallo Jacky,
    Oma was gisteren bij jullie thuis en je was op skype,maar jij wist niet dat Oma er was.
    Jullie waren ook voetballen aan het kijken,maar ook was je het verhaal aan het maken.
    Thuis kregen te horen dat het verhaal erop stond,dus ging Oma het maar gelijk lezen.Wat een VERHAAL zeg.
    Heeft de bbq gesmaakt,geloof het wel.
    Maak er nog een leuke en leerzame tijd van en tot snel.

    Groetjes Oma.

  • 12 Juni 2012 - 16:39

    Trix:

    Ha Jacky

    Leuk om jou dagboekverhalen te lezen, zo is er elke dag wel weer iets te vertellen, Jammer en bale dat je de hele tijd moest werken toen Gijs er was, maar zo heeft hij nog iets voor school kunnen doen toen jij werken was, gelukkig had hij op tijd zijn werkstuk klaar en nu maar hopen dat zijn presentatie morgen goed gaat zodat hij zijn jaar goed af kan sluiten.
    Wij gaan morgen op vakantie naar Ierland,( zou het daar ook zo regenen zoals hier op dit moment)Och als het maar droog is dan zijn wij al heel tevreden. Nog een paar weekjes en dan ben je alweer thuis, geniet er nog even van en vele groetjes van Hans en Trix

  • 12 Juni 2012 - 16:40

    Wilma En Michael,:

    Hallo Jacky,

    Zoals je weet was ik vanmiddag bij jou thuis.
    Ze zijn weer op en top.
    Heb de mooie foto's gezien van jou super mooi hotel en omgeving.
    Maak er nog 3 mooie weken van daar.

    Groetjes van euver de peul.

  • 14 Juni 2012 - 12:17

    Loes:

    Hey Jacky!
    Zoe te huren hesse ut maar druk! Wal fijn, want dan geit de tied teminste snel! De kumps alweer bijna truuk! :) Haopen det ut dan wal good weer heej is, dan kunnen we vuul leuke dingen gaon daon! Lief detse mich trouwens ouk nog in dien verslaag feliciteers! :)
    LiefsXxx

  • 14 Juni 2012 - 18:44

    Opa En Mariet,:

    Hallo Jacky,

    De tijd die vliegt voorbij,want er zijn al 2 maanden voorbij.
    Nog maar 3 weekjes tegaan,en dan zul je alweer voor me staan.
    Je hebt het wel druk druk druk met alles wat je doet,
    werken en ook wel winkelen wat je ook graag doet.
    Koop niet al teveel want dan moet je er toch een koffer bij kopen,
    Denk er wel aan met meer koffers hoe je dan moet gaan lopen.
    Doe je best de laatste loodjes met werken en de rest met genieten daar in Slovenië,
    Tot snel dan maar weer.

    Groetjes Opa en Mariet.

  • 18 Juni 2012 - 20:21

    Elly:

    Ha die Jacky,eindelijk wat sacht je daar hoor ik niets meer van.Nou als je het zo allemaal leest heb je het behoorlijk druk maar dan gaat de tijd wel lekker snel je komt alweer bijna naar huis,het lijkt wel of deze stage veel sneller is gegaan. Ik hoorde van je moeder dat het er erg mooi is en dat je het goed naar je zin hebt.Nou Jacky nog een leuke tijd daar en ik hoop je gauw weer te zien.Ik wens je vast een goede reis en zie je snel groetjes Elly.

  • 18 Juni 2012 - 20:25

    Elly:

    Ik was nog wat vergeten neem wat van dat mooie weer mee hier naar toe het wil hier maar niet lukken.groetjes tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 45317

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: