Mijn allerlaatste verslag uit Slovenie!!! - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Mijn allerlaatste verslag uit Slovenie!!! - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Mijn allerlaatste verslag uit Slovenie!!!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

03 Juli 2012 | Slovenië, Portorož

Heb vandaag toch niks te doen op stage dus dan gaan we maar dit verhaaltje typen! heb ik toch nog iets nuttigs te doen!!

Jullie zullen vanaf nu geen verhaaltje meer krijgen want dit is dan ook mijn laatste!

Donderdag 28 Juni 2012:
Naar stage van 12-8 uur, er was helemaal niks te doen.... na stage maar een terrasje gaan pakken om ons laatste weekje in te luiden en in te zegenen =D op een gegeven moment hoorden we allemaal geschreeuw en gejuich dus dachten al wat is er aan de hand, bleek het dus dat DUI-ITA moest voetballen, niet meer bij na gedacht! hahaha. nog een lekker ijs gehad en naar het appartement gelopen. Jammer genoeg was ons kamergenootje haar serie aan het kijken op de TV en konden we de wedstrijd dus niet zien... =( maar goed vanuit Nederland kregen we dus goed verslag. Op naar bed zei duimelot!

Vrijdag 29 Juni 2012:
Naar stage van 12-8 uur.
rond 4 uur kwam er een vrouw de Spa in gelopen, mijn god wat een figuur. wat die had gezopen of had gehad weet ik niet maar zag er schandalig uit! Het begon al hoe ze binnekwam en ging zitten in de stoel, ofja het was geen zitten maar landen! toen begon ze onverstaanbaar Engels te brabbelen, hoe kleine kinder dat ook doen! Het bleek dus dat ze haar benen wilden hebben geharst en een relax massage, nou dus ik was de sjaak met de massage. eerst ging ze voor te harsen en toen zei de collega al van ja dat ze allemaal scheetjes liet echt vies! BAH dacht ik al, NEE nu moet ik haar ook nog een uur lang gaan masseren.... Toen begonnen met de massage en ik klaar was met de rug vroeg ze al of ze zich moest omdraaien, dacht neee!! moet de achterkant van de benen nog?
dus ik het haar zo uitgelegd oke toen met de benen klaar, vroeg ik dus of ze zich om kon draaien, oke dat drong tot haar door en ging dat doen .... toen viel ze onderhand van het bed af, gelukkig had ik haar vast kunnen grijpen aan haar arm anders lag ze daar fijn op de grond!! moest ik daar ook nog zeker de massage gaan doen, hahaha grappig!
Toen zei ze tijdens de massage wel 100x you are very good! uiteindelijk bijna klaar met de massage was ik nog bij het decollete, poh wat stonk die vrouw naar vanalles en nog wat 1 ding was zeker ze had alcohol gehad! na dat de massage geeindigd was mocht ze opstaan, maar dit deed ze niet want ze bleef 15 minuten liggen.... toen ben ik maar even gaan kijken of alles goed ging? vroeg ze of ze niet tot morgen mocht blijven liggen, nee meverouw! en met betalen gaf ze ook nog een briefje van 500 euro, dacht nee niet dit ook nog, kon ik dat gaan wisselen bij de General Cashier, aan de andere kant van het hotel,,, naar 20 minuten was ik dan eindelijk terug , maar verder geen behandelingen gehad! Ohja en die vrouw had nog een aantal keer gezegd tegen Karlijn dat de massage VERY VERY VERY GOOD was. hahaha en nu kunnen we dat niet meer vergeten!

Zaterdag 30 Juni 2012:
Ons laatste dagje in Juni!
We gaan weer naar stage van 12-8!
op eens werd het een stuk drukker wat we niet gedacht hadden en ook niet hadden verwacht. maar karlijn mocht pas om 2u beginnen. toen kregen we te horen op het laatst van de dag dat we op ZO- MA- DI alleen in de spa zouden zijn want iedereen heeft vrij! en moeten we dus ons afwisselen met tijden. savonds hebben we gezellig nog een dvd gekeken die ik had gekregen: Black Swan met karlijn en ons huisgenootje. toen was het alwer nacht want de film duurde dik 2 uur en 30-45 minuten. Dus op naar bed!

Zondag 1 Juli 2012:
En we zitten alweer in Juli!
naar stage van 9-5 en karlijn van 12-8 maar de manager is er nog wel want ze is MOD (manager on duty).
na 5 uur ben ik weer vrolijk gegaan! we hadden wel telkens een behandeling, dus de tijd ging wel even lekker! Buiten was het veel te heet, dus ben toen maar in het appartement gaan zitten met de airco aan :D alleen het nadeel was dat internet telkens weg viel:S dus ben ik maar gaan koken, werd een soort van Goulash. toen naar de finale van he EK gaan kijken SPANJE-ITALIE, karlijn kwam pas om 9uur thuis, vond het al erg laat dus was aan het wachten! dus ik ondertussen maar lekker Spanje supporten! met mijn oranje slingers hahahahaha! en maar gijs klieren omdat italie het niet ging halen, want hij wilde dat italie won :P maar spanje won met 4-0 =D! EN op naar bed!

Maandag 2 Juli 2012:
stage van 12 - 8 uur. maar proberen uit te slapen, want laatste tijd ben ik echt kapot! lekker naar het appartement en relaxen, msnen en skypen.

Dinsdag 3 Juli 2012:
Stage van 12-8 uur, pff alweer heet en vanmorgen hoorde ik in een keer ontweer dacht nee! maar het was maar 4 donderslagen en 2 drupjes regen en dat was alles! Lekker relaxen op stage en aftellen en natuurlijk dit verhaaltje typen, Wat anders?
vanavond nog lekker een ijs eten bij Cacao met Karlijn en dan toch maar langzaam aan de koffers in gaan pakken, wat altijd een pokke werk is als je weer naar huis moet!

Woensdag 4 Juli 2012:
Ons laatste dagje stage! ik moet van 9-5 uur en karlijn van 12-8 uur, daarna snel wat koken en dan douchen, klaarmaken!! snel naar het hotel en gezellig afscheidsfeestje met de collega¸s. Heb er zin in!

Donderdag 5 Juli 2012:
The big day!
Smorgens nog even uitslapen & de koffers doen, daarna deze naar het hotel brengen, OH GOD, hoe gaan we dat ooit overleven? want moet paar bergen af enz. heb namelijk 2 koffers en 1 handbagage koffer. hopen dat karlijn wil helpen =D. nog even lekker zonnen en karlijntje uitzwaaien ze gaat dan lekker op vakantie met haar ouders en zusje naar kraotie!
savonds nog wat in het hotel eten we krijgen dan HAMBURGERS! JOEPIE!! die heb ik gemist! Om 18.45 uur word ik vanuit het hotel naar het vliegveld trieste gebracht. om 20.20 u moet ik ingecheckt zijn. en om 20.50 u zitten we als het goed is in de lucht richting nederland, op naar de nederlandse lucht weer in te ademen. en ook weer te bevriezen.
Als het goed is land ik rond 22.30 u in de avond dus dan snel de koffers nog pakken en scheuren naar huis! hopen dat het snel gaat. snel de auto pakken en naar liekes examenfeest joepie!! hopen dat ik er voor 12 uur ben! en dan eindelijk weer iedereen zien en bij kletsen. kan niet meer wachten. begint alweer meteen goed lekker in gezegend in nederland met feestjes.

dit is mijn laatste verslag en tot in Nederland! nog maar 1 1/2 daagje te gaan!

TOT DAN!

  • 03 Juli 2012 - 17:27

    Fenna:

    Oooh jack! de tijd gaat echt vet snel! je bent echt al weer bijna terug! Bahh lopen er nog meer van die rare figuren rond daar in die spa? haha lijkt me niet heel prettig hahaha! Geniet van je laatste daagjes en tot snel!!!

  • 03 Juli 2012 - 18:46

    Mam En Pap,:

    Ha Jacky,

    Nou is het einde echt in zicht.
    De koffers dat zal een heel karwei worden hoe je die in het hotel zult krijgen van die steile berg af.
    O MIJ GOD HOE ZAL DAT GAAN LUKKEN.
    Dan in de DIKKE VETTE WITTE BMW richting vliegveld.
    (FOTOOOTJE BMW)?
    Inchecken en het vliegtuig in en richting Nederland.
    Geniet nog van morgen de laatste dag stage en met de collega's terrasje pakken.
    We zien ons Donderdagavond in Weeze.
    TOT DAN !!!!

  • 03 Juli 2012 - 20:57

    Henkie & Wembly:

    Neem nog maar een (of meer) lekkere coctail(s) op je laatste avond.
    Alvast een goede terugreis toegewenst!

    Groetjes Henk & Wendy

  • 04 Juli 2012 - 17:17

    Marianne V/d Post :

    zo nu is je laatste dag ik wauw je nog vertellen onze maikel is van daag geslaagd voor zijn rijbewijs leuk he heb je de koffers al gepakt anders ben je er wel een paar uur me bezig en daan nog de draai bergen af je heb hoopelijk er met wielletjes dan kan je ze er af laten rollen haha zo ik zie vrijdag wel hoe bruin je bent ik ben nu al jaloers op je groetjes

  • 06 Juli 2012 - 06:57

    Opa En Mariet:

    Hallo Jacky,

    En is het allemaal gelukt gisteren met de koffers en de terug reis.
    We horen binnenkort wel van je persoonlijk hoe de stage allemaal is verlopen.
    We zien ons snel.

    Groetjes Opa en Mariet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 1584
Totaal aantal bezoekers 45317

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: