Misschien is dit mijn (enaar)laatste verslagje? - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Misschien is dit mijn (enaar)laatste verslagje? - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Misschien is dit mijn (enaar)laatste verslagje?

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

27 Juni 2012 | Slovenië, Portorož

Daar zijn we dan weer! Dober dan allemaal!!

Wat hebben we de afgelopen week weer mee gemaakt tsja dat blijft altijd de vraag en de spanning nu als jullie dit verslag hebben gelezen weten jullie het en zijn jullie weer op de hoogte, hihi zal maar snel beginnen anders duurt het uren en eeuwen... OEPS.

De woensdag 20 Juni 2012:
Weer naar stage van 12 - 8 uur. het was amper druk in de spa, had alleen een manicure en een rugmassage dat was het! alleen het grappige was de man waar ik de manicure bij moest doen, deze gast was een sheik! Hij is de eigenaar van Rarete Olie en Benzine gasolie en Gas in Irak. Dacht dat ze me er een zijn maar viel echt reuze mee, kwam meteen binnen en Hello how are you? blablabla. dacht oh oke ?? toen begonnen met de manicure. was hij meteen vanalles aan het vertellen. wat voor kamer hij had in het hotel, een superdeluxe kamer met een jacuzzi oftewel alles er op en eraan! Dacht ja dat kun je zeker wel betalen zo te horen. toen begonie over zen familie, dat zijn dochter 22 was en had al 6 salons enz. dacht oke? waar komt dat geld vandaan? PAPA help me alsjeblieft of? toen kwam het erop aan datie net van cyprus was gekomen want daar had hij dan zijn eigen vakantiehuis. en zei ook dat hij overal ter wereld wel een huis had. Oke? je wilt dus laten zien dat je geld hebt? dat was nog niet alles daarna kwam nog het raarste. Zegtie zo van ja ik ga het hotel kopen. Dacht echt huh? Zal zeker wel een grapje zijn? Maar hij had wel verteld dat hij met onze GM (general manager van ons hotel) naar het vliegveld, de haven was geweest en ook nog ergens waar een golfcourse komt maar dit moet nog gebouwd worden maar het zou volges hem er zeker komen? savonds de spa weer in men eentje gesloten en naar het appartementje gelopen.


Donderdag 21 Juni 2012:
Weer naar stage van 12-8 uur. Was nog minder druk als gister. Ogod was alleen met de manager! JIPPIE! Dacht zeker dat ik moest gaan promoten... GEEN ZIN IN! Toen keek ik op de mail van de spa, dus ik die geopend, stond er in dat waarschijnlijk volgens bronnen de SHEIK van die woensdag toch de toekomstige koper kon zijn van het hotel. HAHAHa oke en dat verteldie zomaar tegen mij? maja we laten ons wel verrasen!
Toen kreeg de manager wat in haar bol! Zij en ik moesten de voorraadkast maar eens gaan reorganiseren? oke, lets go! staat toch niks. Nou ik alle dozen liggen slepen en zij maar zitten en uitzoeken. haar ideale baantje niks doen! dacht echt waar komen die dozen allemaal vanaaf??? MY GOD? maar goed het resultaat mag er dan wal zijn! Alles netjes. Laat in de middag kwam er nog iemand wilde een pedicure behandeling oke, komt u maar! daarna niemand meer geweest, savonds de spa weer gesloten en lekker naar het appartementje!

Vrijdag 22 Juni 2012:
We gaan gezellig met zen 2tjes naar de Spa voor stage van 12-8 uur. Het was iets drukker maar nog niet zoveel! het was opzich wel goed relaxt dagje. toen moesten we naar Tanja (onze manager) komen dacht al wat hebben we nu weer gedaan? Gelukkig niks moesten we gaan helpen bij de House Keeping, gezellig de Chrystall Hall poesten en al het stof weg vegen, hier worden tot 15 juli de presentaties gehouden voor de Nieuwe MERCEDES BENZ der Neue A-KLASSE. Dus het was toen geen Sisi sprookje meer maar een Auto sprookje. (Gelukkig stonden er geen echte autos in hahah) toen nog 2 massages gehad en de spa gesloten. we hadden in het hotel echt super weinig gegeten dus we zijn toen daarna nog een WienerSchnitzel gaan eten bij Prego. toen werd me er toch in eens gejuicht of gescholden konden het er niet goed uitmaken want er was GER-GRE op, allicht winnen de duitsers weer! kon niet missen griekenland dus met 4-2 ingemaakt, gelukkig heeft nederland niet zon ondergang meegemaakt hahaha! op na bed zei duimelot en op na de volgende dag!

Zaterdag 23 Juni 2012:
JOEPIE stage 12-8 uur. had 2x een massage en toen nog 1 pedicure. opzich was het wel een redelijk dagje.
We hadden lekker eten, PIZZA HMMM buikje rond!
na stage zijn we gezellig nog wat gaan drinken met ons collegatje op een terrasje gaan zitten, hmm lekker een milkshake gepakt. Had al de hele dag hoofdpijn en het enige wat ik wilde is dat het weg ging!! en gelukkig ging het wel een beetje weg naar die milkshake. toen naar de milkshake zei de collega dat ze ons ging verlaten =( dachten nu al? dus we wilde nog ergens heen. toen kwamen we bij een tent daar stond ook dat er savonds wat was, dus maar weer wat uittesten. het was iets met de zomer inluiden? Toen hebben we ons daar een cocktail gepakt. HIHI en wat voor 1? RARA.........................................................................................................................
Het was 1 LITER SEX ON THE BEACH!
Super vet en super lekker! dus dat wordt binnenkort weer gaan,was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. toen we hem ophadden zijn we richting het appartement gelopen want waren wel moe en moesten ook op een gegeven moment naar de WC, oeps HAHA! lekker slapen!

Zondag 24 Juni 2012:
Karlijn moest vroeg naar stage van 9-5 uur. en ik moest laat van 12-8 uur. onze collega was wel gaar! geen idee waarvan? tegenwoordig kunnen ze hier niet veel meer hebben ofzo? was ook wel moe maar goed je moet naar stage dusja! daar kun je niks aan doen! had maar 1 klant voor 2 dingen 1x gelnagels verwijderen en 1x pedicure. toen lekker verveeld en gewacht totdat ik klaar was dan gingen mijn allerallerlaatste vrije daagjes in! savonds naar het appartement en relaxen.

Maandag 25 Juni 2012:
Lekker uit 'proberen' te slapen, wat niet lukt! =( toen lekkere broodjes gehaald bij de bakker en ze op gegeten dus lekker gesmult.HMMM
Op de planning van stage stond dat er een nieuw iemand in de spa kwam voor te werken, toen savonds kreeg ik van karlijn te horen dat alles weer was veranderd en dus tot nu toe nog niet komt?
Ik dacht slim te zijn en de bus naar Koper te pakken om voor souveniertjes te kijken, maar helaas! het tegendeel bewijst weer dat ik toch niet slim was! heb namelijk 1 uur lang zitten wachten totdat er een bus zou komen maar er kwam er maar geen en de mensen keken me ook al aan van wat zit die daar? dacht laat ze maar kijken! lekker PUH! toen heb ik mijn moed opgegeven en ben ik maar in portoroz souveniertjes gaan bekijken en heb er ook gekocht. vond het wel raar dat zoveel winkels gesloten was, en ook smorgens was het super druk bij de bakker! dacht ook even de Kuna's en Dollars in te gaan wisselen bij het Postkantoortje maar die was ook dicht. toen wilde ik nog wat boodschapjes kopen bij de supermarkt ook dicht? wat is dit hier ik maar BALE! toen dacht ik dan bak ik toch bij een geraapt zooitje. bleek het dus dat de slovenen vakantie hadden het was de dag van de staatsvorming ofzoeiets? toen nog lekker genoten van de zon en de nageltjes gelakt! overdag heb ik met super veel mensen gesproken vond echt super leuk om weer even met iedereen te kletsen =) savonds nog even gemsnt met gijs en toen was het dagje weer voorbij.

Dinsdag 26 Juni 2012:
Slovenen hebben gelukkig GEEn VRIJ meer!
En het is mijn allerallerallerlaatste dagje VRIJ! =( In slovenie naartuurlijk! Lekker weer 'proberen' uit te slapen! toen zaten we te ontbijten en hoorde we voetstappen komen, zat nog lekker in mijn pyjamaatje te ontijten kregen we een nieuw huisgenootje erbij. Wordt nog even wennen maar is nog maar voor een paar daagjes! DUS BOEIE! Ze komt uit oostenrijk en is 17 jaar, maar ziet er veel ouder uit? waarom hetbeen die mensen dat van deze leeftijd nu altijd? worden ze sneller volwassen ofzo? of qua figuur? Haar naam is Alina en had bagage bij zich voor 5 maanden mijn god! Gelukkig is ze wel een aardig meisje. ik was vanplan om naar Koper te gaan ipv gisteren dan. dus ik dacht vraag maar of ze mee wil want ze was nog vrij. eerst zei ze half ja toen half uur later zei ze nee ik ga naar Piran. Dacht oke maar dan ga ik nu ander mis ik de bus en moet ik anders weer een half uur wachten en daar heb ik niet zoveel zin in. Was rond half 1/1 uur in Koper. toen meteen aan de slag gegaan met SHOPPEN de laatste keer! en moest nog een paar souveniertjes hebben dusja. heb ook nog wat boodschapjes gedaan voor de laatste paar daagjes. toen ben ik rond kwart voor 4 naar de bushalte/station gelopen en toen heb ik vet lang zitten wachten zeker 10-15 minuten als het geen half uur was voordat de buschauffeur eindelijk kwam... en toen vertrokkie, was rond 5 uur terug ohnee zeker later! rond 6 uur maar gaan koken spaghetti lekker gemakkelijk! toen vroeg ze of ik mee ging naar Cacao de lekkere ijsbar! was rond 8uur dus ik Karlijn gesmst of ze ook zin had om mee te gaan? Ze was rond half 9 er nog niet ofja ook niet terug gesmst vond het al raar? Bleek dat er een CHANEL fotoshoot was in de spa in de grootste kamer de Rosa Alba. natuurlijk als ik er niet was! toen ongeveer 10 uur waren we weer terug in het appartement. en gaan slapen.

Woensdag 27 Juni 2012:
Weer naar stage 12-8 uur mijn vrije daagjes zitten erop!! =( dus nu nog 8 daagjes werken en dan lekker weer rust! Vandaag was het echt helemaal niks! echt niemand kwam voor iets te vragen ofzoiets toen was het nog aftelle voor het 8 uur was! en lekker naar huis! de tijd ging opzich wel snel.

Nu nog de planning:
Donderdag 28 Juni: stage van 12-8 uur, karlijn heeft nog vrij haar allerlaatste dagje! nog lekker waarschijnlijk een terrasje pakken om de laatste week in te zegenen!
Vrijdag 29 Juni: stage van 12-8 uur samen met Karlijn. lekker relaxen savonds en ontspannen!
Zaterdag 30 Juni: stage van 12-8uur samen met ons Karlijntje! We hebben alvast 1 massage staan! JIPPIE! daarna of weer terrasje pakken of uitgaan proberen?
Zondag 1 Juli: We zijn in Juli beland:O WOW! stage van 9-5 uur en karlijn van 12-8 uur. wordt zeker weer warm! rond de 34-35 graden. lekker relaxen en nog na genieten in de zon dus!
Maandag 2 Juli: stage van 12-8 uur en samen de spa sluiten!
Dinsdag 3 Juli: stage van 12-8 uur en samen de spa sluiten!
Woensdag 4 Juli: Ons allerallerallerlaatste stage dagje in SLOVENIE!!! =D YEAH! van 12-8 uur en weer samen sluiten, daarna gaan we savonds met onze collegas wat drinken en terrasje pakken en het gezellig maken (dus afscheidsfeestje).
Alles laten ondertekenen enz.

DONDERDAG 5 JULI:
THE BIG DAY! I WILL GO HOME AFTER 3 MONTHS IN SLOVENIA! lekker uitslapen, koffer inpakken enz. klaarmaken voor de reis met 2 koffers en 1 handbagage ;p hahahah ben benieuwd.

Dit is mijn verslagje weer en misschien zal ik er nog 1 opzetten of jullie horen mijn verhaal thuis! ik zal nog wal fotos uplaoden op mijn facebook en zet de link er wel bij, jullie kunnen deze ook vinden via de andere verhalen!
Bedankt voor al jullie reacties altijd leuk om te lezen!


GROETJES IN NEDERLAND!
P.S. en ik leg het koffer vanaf morgen in de zon zodat hij het goed kan vangen heb er nu trouwens 2 dus ga er vanuit voor 2x zoveel zon!

  • 28 Juni 2012 - 06:32

    Mam,Pap,Michelle.:

    Ha Jacky,

    Wel weer een lang verhaal zeg.
    Je hebt weer vanalles meegemaakt deze week zeg.
    Van een Sheik,Mercedes Benz,Pizza,Wiener Schnitzel,cocktail,shoppen,werken en relaxen.
    Nu nog 7 dagen werken en dan de 2 koffers inpakken (MET ZON), en dan richting huis.
    Geniet ook nog van de vrije zonnige uren daar in Slovenië.
    Vraag even hoe ze die lekkere cocktail maken,dan kunnen we die hier ook een keer maken en nuttigen.HAHA.
    We spreken ons nog zeker via skype.
    Tot over een week thuis en dan kunnen we ons persoonlijk spreken.
    Vandaag is het hier lekker weer met 28 graden.
    Maar voor de zekerheid nog STOP DIE ZON IN HET KOFFER.

    Groetjes vanuit Velden.

  • 29 Juni 2012 - 18:37

    Opa En Mariet,:

    Hallo Jacky,

    Niet lang meer en dan ben je er weer.
    De koffers zijn denk ik wel vol met alles wat je gekocht hebt.
    Hopelijk is er ook nog plaats voor de zon mee te brengen.
    Geniet nog van de zon,terrasjes en de dagen die je nog hebt daar op stage.
    Tot over .... dagen,dan kom je weer buurten en met Cindy spelen.

    Groetjes Opa en Mariet.
    ( Cindy en Trixi)

  • 01 Juli 2012 - 12:39

    Mam,:

    Ha Jacky,

    Het is vandaag Juli en dat betekent na vandaag nog 1-2-3 dagen stage.
    Woensdag nog met de collega's terrasje pakken en afscheidsfeestje.
    Maak er nog leuke en gezellige dagen van samen met Karlijn en de collega's.
    Doe de groetjes daar.

  • 01 Juli 2012 - 13:04

    Marianne:

    Hoi Jacky, toch fijn dat je eindelijk weer naar nederland mag en gelukkig zelf ook op vakantie. na 3 maanden werken en leren eindelijk rust.
    we wensen jou alvast een fijne vakantie en tot gauw.
    gr uit Herkenbosch

  • 01 Juli 2012 - 14:18

    Henkie & Wembly:

    Ha Jacky,

    Nog een paar daagjes en dat zit het er weer op. Niet alleen neem je een koffer mee met heel veel spullen en zon, maar ook met flink wat ervaring!
    Groetjes en tot in Velden!

    Henkie & Wembly

  • 01 Juli 2012 - 18:22

    Wilma En Michael:

    Hallo Jacky,

    Bijna zit het erop, de stage.
    We willen jou alvast een goede reis (GUTTE REISE) wensen.
    We horen het wel wat je allemaal voor een ervaring je opgedaan hebt.

    GRUSE van EUVER de PEUL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 45317

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: