Alweer einde 1e bezoek , Stage, weer een Training! - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Alweer einde 1e bezoek , Stage, weer een Training! - Reisverslag uit Portorož, Slovenië van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Alweer einde 1e bezoek , Stage, weer een Training!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

23 Mei 2012 | Slovenië, Portorož

Dober dan allemaal!

hier is weer een verhaaltje van me!

Pap en mam zijn gisteren weer terug naar huis vertrokken rond 4 uur zijn ze aangereden naar het vliegveld.

Afgelopen week!:
Woensdag 16 mei:
We hebben weer een stage dagje erop zitten van 8 tot 16u, die dag hebben we de Carita Training gehad, FINALLY!
de training bestond uit een lichaamspeeling en een silk renovalisation massage.
het duurde uren voordat we eindelijk konden beginnen maar goed! toen om 2 u kregen we in een keer 2 massage kei vaag? dachten dat we training hadden. maargoed toen savonds hebben we ons even verfrist en zijn met de ouders van karlijn in het restaurant van hun hotel gaan eten.

Donderdag 17 mei:
ik moest naar stage van 12-8u toen savonds kwamen de ouders +zusje en karlijn naar ons appartement. rond half 11 kreeg ik een smsje dat pap en mam gearriveerd waren, maar wel een aantal keren verreden door de tomtom die de weg niet meer wist! toen hebben we nog gezellig geborreld en NATUURLIJK de KRUUMELVLAAI WAS ER!! YES=) we zijn naar bed gegaan en lekker geslapen ..ZZZZZZZ....ZZZZZZ...

Vrijdag 18 mei:
voordat ik na stage moest ben ik in hun hotel mee gaan ontbijten, ze zeiden hier toch niks van dusja waarom niet? toen ben ik met pap en mam nog wat rond gaan wandelen en naar stage gelopen. stage gehad van 12-8u savonds stonden pap en mam me op te wachten voor het hotel. te horen gekregen dat gijs geen auto kon huren bale maargoed!!
het was wel behoorlijk druk. savonds zijn we wat gaan drinken in een barretje en toen nog even geskypt en tv gekeken op hun kamer toen ben ik rond 12 u naar het appartement terug gegaan en gaan slapen.

Zaterdag 19 mei:
smorgens weer lekker ontbeten in hun hotel, toen nog wat gekletst met de ouders + zusje en karlijn. daarna ben ik nog even naar hun kamer mee gegaan en heb even mijn studiefinanciering gecontroleerd maar dit klopte ook weer niet. toen naar stage gegaan van 12 -8 u. het was weer even lekker volle bak!
savonds na stage hebben we met collega's, pap en mam wat gedronken bij lifeclass, rond half 11 zijn we terug gelopen naar hun hotel en toen heb ik me even lekker gedoucht in het luxe bad! en toen kregen we ook nog gratis vuurwerk :D
na het vermoeide dagje weer lekker gaan slapen.

Zondag 20 mei:
stage van 9 tot 17u eigenlijk maar mocht als om 15u gaan, zodat ik nog wat met pap en mam kon doen. in italie was een aardbeving geweest schaal 6.5 op richter vertelde een vrouw. heel veel gasten hadden hun bedden voelen schokken in het hotel. maar ik heb nergens last van gehad, dit kan komen door de zee zij onze collega.
na 3 u ben ik richting hun hotel gelopen en nog even relaxt en zijn we samen naar gijs zijn hotel gaan kijken hier schrokken pap en mam toch even van de berg die we op moeten lopen.
haha en hun mij maar niet geloven dat het wel afzien wordt!! maargoed toen savonds ben ik mee gaan eten in het restaurant en natuurlijjk weer te veel gegeten krijg je op het laatst nog een lekker ijsje (omdat je nog een kind bent....., de ober schatte mij 17:O, belediging!!!)
daarna kwam karlijn terug van stage en zijn we een vest gaan halen en een cocktail gaan drinken bij Alaya!
HMM heerlijk!!
na de cocktail weer ons bedje op gaan zoeken.

Maandag 21 mei:
Vrije dagje. Smorgens lekker gaan ontbijten met pap en mam in het hotel en toen zijn we richting Kroatie gereisd. hier zijn we naar Porec gegaan om hun hotel te gaan bezichtigen waar ze 25 jaar geleden zaten. het hotel was nog niet open maar bestond nog wel! een wonder :O!! daarna zijn we naar het centrum gegaan, hier hebben we wat gegeten en een ijsje benuttigd helaas was ik mijn zonnebril vergeten dus heb ik er maar een gekocht. hier hebben ze andere muntstukken de Kuna, 1 euro = ongeveer 7,5 kuna dus dit moet je omrekenen. toen nog flink gewandeld en weer richting de grens gereden en zijn we nog even gestopt bij het kempinski hotel in kraotie om te kijken hoe het eruitziet. toen weer naar slovenie gereisd het is daar nog een echt typische ouderwetse grens controle.
savonds hebben we weer in het restaurant gegeten en toen nog even gezellig naar ons appartementje gegaan en wat gedronken en gaan slapen!

Dinsdag 22 mei:
Vrije dagje. Smorgens zijn we gezellig nog voor de laatste keer gaan ontbijten in het hotel van pap en mam en toen langzaam aan richting Koper gereisd voor naar de supermarkt te gaan en nog even te winkelen. Natuurlijk weer wat gekocht!! =) BOODSCHAPPEN HIHI!!,,,, en nog wat offcourse, if you know me, you will know that i will buy everytime something!! why i don't know, its just me! daarna zijn we alle spullen terug gaan brengen naar het appartement en zijn we met zen 4e naar Piran gereisd met de bus om daar wat te eten en toen terug gereisd en heb ik pap en mam uitgezwaaid en savonds hebben we niks meer gegeten! pfff nog steeds vol!

Woensdag 23 mei:
Nog een vrije dagje. vanmorgen proberen uit te slapen en toen lekker ontbeten, lekker rustig aan gaan douchen, was gaan doen en alle benodigdheden. daarna hebben we de grote schoonmaak gedaan binne 30 minuten met zen 2e:O!! snel! en toen gaan kijken naar een kapper hier in Portoroz maar helaas waren ze of te duur 40 euro voor te knippen (DIE ZIJN GEK!!) of ze waren gesloten dus hebben we zelf maar even kappertje gespeeld en de dode + gespleten haarpuntjes eruit geknipt buiten in de zon hihi!!
daarna zijn we gaan koken, hier zijn we goed in! vnv nog even relaxen en dan naar bed en natuurlijk even het verhaaltje typen!

De komende dagen:
Donderdag 24 mei:
Caritatraining op stage 9-17u
savonds bbqen is de planning.
Vrijdag 25 mei:
stage van 12-8u, verder nog niet veel plannen.
Zaterdag 26 mei:
stage van 12-8u, daarna kei hard en snel de berg op rennen om in te checken, dan wachten op vriendjelief en eindelijk hem weer zien!
Zondag 27 mei:
stage van 9-17u, savonds wat leuks en gezelligs doen met gijs!

zo dit is mijn verslagje weer! tot de volgende keer, ik ga maar snel slapen ben wel moe! dus tot volgende week een keer of later?
ik zal de fotos nog uploaden zal proberen via de site en anders via facebook en zet dan de link er wel op.

GROETJES VANUIT SLOVENIE!!

  • 23 Mei 2012 - 21:11

    Mam En Pap,:

    Hallo Jacky,
    Als dit leest zijn we alweer thuis. We hebben hele leuke en gezellige dagen gehad. Donderdag toen we aan kwamen ging je gelijk het koffer open maken, kijken of we wel echt de kruimelvlaai mee hadden gebracht. En ja hoor,de kruimelvlaai was fijn ingepakt in cadeaupapier. Het was geen braozel geworden.(he Fenna).
    Lekker van gesmuld. Lekkere cocktail en ijs gegeten,en lekkere soep. (Knoflookje).We zijn nog gaan kijken met jou bij Kempenski hotel in Kroatië,
    wat helemaal achteraf ligt.
    Was ook een super groot mooi hotel.
    Morgen ben je op de helft van je stage,en dan Zaterdag komt Gijs al.
    Maak er een leuke tijd van samen met Gijs en de hoge steile berg.
    Groetjes Mam en Pap.

  • 24 Mei 2012 - 08:11

    Loes:

    Super leuk det dien elders dr waren! Zoe te huren hesse ut gezellig gehad met hun. :) Nou nog ein nachtje slaopen en dan kump Gijs weer. Echt super lief det hea kump! Maar hea mot neat vergeaten dea dieke knuffel aan dich te geaven van os! :p Maak dr un leuke tied van samen met Gijs!
    Liefsxxx

  • 24 Mei 2012 - 10:42

    Esther:

    Nou ik sloet mig hielemaol aan bee loes det gijs dig neet mot vergeate te knuffelen van os :D Heb ge der ok wal en bietje moei weer? Hea is et op dit moment ook heerlijk weer :)
    We missen dig!

    Xxxx Esther

  • 24 Mei 2012 - 17:41

    Jacky:

    Joa mam de kruumelvlaai deed ut um!! maar de dagen vlege veur beej!!

    Loes: zoaterdaagsoaves kumpte maar ik gaon um ophoale met un collega op ut vliegveld allein helaas is dit nog un oar rieje, wat ik neet verwachte!!
    heb der wal zin in

    Esther: de weersverwachtingen kinse zeen op mien profiel! ;) maar ut is heej lekker werm nou joa, maar um ik moas toen straks effe iets ophaole dus maos noa boete en binne woar ut lekker en toen boete kreeg ik zon moor effect PFF!! zeker 30 graden als nea mier is?

    Loes & Esther:
    heb um al gewaarschuuwt, alse ut neet deed dan konne klappe kriege van og :P:P hahaha!
    zit vandaag op de helft dus zoelang moat ge mig nog ma effetjes misse ik kom 5 juli soaves um 22.30u aan in weeze dus dan kunt ge zwaaie als der un vliegtuigje euver kumpt =D

    xxxxxxxxxxx(L)

  • 24 Mei 2012 - 17:41

    Wilma En Michael,:

    Hallo Jacky,
    Ik heb woensdagmorgen je mam aan de telefoon gehad. Hoorde toen dat ze net terug waren van op bezoek gaan bij jou. Was wel gezellig geweest.
    Maak er nog een leerzame stage van en ook natuurlijk nog 6 leuke en zonnige weken.
    Groetjes van euver de peul.

  • 25 Mei 2012 - 18:00

    Opa En Mariet:

    Hallo Jacky,
    Zo te lezen is het 1 ste bezoek eral geweest, het 2 de bezoek is er zo.
    Morgenavond is Gijs eral.
    We hebben de mooie foto's gezien op de computer bij jou thuis afgelopen Woensdag.Veel gezien en mooie hoge bergen.Je bent al op de helft,nu de 2 de helft nog veel leren en genieten als je vrij hebt.
    Groetjes van Opa en Mariet.

  • 02 Juni 2012 - 09:17

    Marianne Van De Post:

    ha meid zo ze zijn weer thuis zonder dat je moeder een klein ongelukje heeft gehad . ikheb gehoort dat het er heel mooi is toen je ouders terug kwamen was het hier ook warm we hebben een week fijn weer gehad maar nu het kermis is wordt het niet mooi we krijgen het koud 14 graaden . de jongens van mij zijn alle bij geslaag een bakker andere kok zo en nu heel veel groedjes uit her koude velden .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 45317

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: