Gezellig weekendje! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Gezellig weekendje! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Gezellig weekendje!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

16 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

Ik zit eindelijk een keer op mijn eigen bed! Dit hele afgelopen weekend vanaf vrijdagavond ben ik naar chersonissos gereisd om bij de fam te 'logeren'. De familie vercoulen of te wel pap, mam en michelle zitten in Eri Beach & Village, dat pal langs Starbeach ligt! IDEAAl, ze hebben all-inclusieve, en pap heeft zo'n bandje gesmokkeld en nu kan ik gewoon overal mee heen op het park. Eten in het restaurant, drinken halen, enz. het bed waar ik op heb moeten slapen is echt 3x niks maar goed ik heb een bed! liever dan toch het bed in ons appartement, ookal is die ook niet veel soeps (wat ben ik blij als ik mijn grote lekkere bed terug heb).
De vrijdagavond heb ik eerst friet van piet gegeten, omdat ik daar geen tijd voor heb gehad daarna zijn we chersonissos ingewandeld voor op een terras te gaan zitten en een lekker cocktailtje te drinken langs de zee. toen kon ik niet meer terug wandelen ik had hele erge buikkrampen van die friet! moest toch ma een taxi pakken helaas.. daar ging weer geld. De zaterdag heb ik lekker op een bedje gelegen aan het zwembad (fijn die hebben wij hier totaal niet) tegen de avond heb ik me verfrist en zijn we gaan uiteten in chersonissos savonds kwamen krissy met joost na chersonissos om uit te gaan en terrasje te pakken. We hebben onderhand een kroegen tocht gehad want michelle stuurde smsjes dan zat ze daar en dan daar. Die avond kreeg ik weer buikkrampen geen idee misschien kan ik hier toch niet tegen dat eten?
dit keer hield ik het vol tot een uur of 2 toen elke stap deed pijn aan mijn buik en rug niet normaal!!
toch maar eindelijk besloten om na huis te gaan, toch maar weer met een taxi, maargoed. die zondag hebben we uitgeslapen en een auto gehuurd, zijn toen richting amoudara gereden en toen heb ik de fam mijn overlevingsplek laten zien en ook het strand waar ik lig te bakken natuurlijk, maar wat ze het bijzonderst vonden was toch het hotel candia maris! De spa was helaas gesloten (dat is elke zondag gelukkig!)
nadat we alles hadden bezichtigt toch ma wat gegeten en toen richting Joy & Karlijn gereisd om hun te verrassen op stage. EN natuurlijk was dit gelukt!
alleen jammer Karlijn zag het al te snel... :( dat ik het was. de spa was ook super mooi maar gewoon totaal anderss en ook een stuk kleiner!
na die rondbezichtigingen zijn we lekker terug gegaan en gegeten en gewacht totdat hun klaar waren en zijn toen weer naar malia/stalus gereden om wat met hun te drinken. We kwamen bij een cafe met allemaal schommelsstoelen kei gezellig. (Fotó's volgen nog)
Tegen een uur of 1 waren we terug en ben ik gaan slapen die dag was geslaagd. de morgen erna hebben pap en mam me gebracht met de auto na de Spa om weer stage te lopen. Bleek dus dat de Grieken iets van een feestdag hadden die duurde 3 dagen (za,zo,ma) omdat bijna hun vakantie is afgelopen die 3 maanden heeft geduurd.
we moesten in een keer van 10u-18.30u stage lopen, en ik had totaal geen eten mee dus ik pap & mam gesmst of ze iets langs wilde brengen. Toen was ik klaar met mijn 2e massage kreeg ik te horen dat ik na voor moest want ze waren er. Heb ik hun meteen rondleiding moeten/mogen geven. Toen kreeg ik te horen dat ze maar hun zwemkleding moeste halen want moesten toch in het thalassobad van de stagebegeleidster (thalassobad = ongeveer thermaalbad). Hebben ze hun zwemkleding gehaald in de auto en hebben nog 1 uur lekker liggen te baden, in sauna gezeten & hammam. die dag ben ik ook weer opgehaald en na chersonissos geweest. savonds heb ik er op het terras gezeten en was er een feest op starbeach! was echt super.
vanmorgen ben ik weer terug gereisd, gelukkig niet zo'n hele drukke dag vandaag eindelijk even stoomafblazen van de hitte. morgen mag ik weer stage lopen, krissy heeft een dag vrij. en dan donderdag nog eventjes en dan meteen savonds naar chersonissos en dan tot zaterdagavond of zondagmorgen en terug naar Amoudara... helaas dan is al ons bezoek al weer weg:( de week ging nu wel heel snel! kon dat maar die eerste weken...

na het komend weekend zal ik denk ik wel weer een verhaaltje op de site zetten, dan heb ik weer wat meer tijd.
Groetjes in Nederland.
(hoe is het weer daar nu, word het al wat beter? ik heb proberen wat zon op te sturen!)

  • 17 Augustus 2011 - 09:37

    Sharonne:

    Vandaag best een lekkere dag nog geen regen gezien, hahah.

    Jeetje je maakt echt veel mee meis echt heel erg gaaf en da je ook alles in de hotel kunt doen.

    En mis je je vriendje al ?

    Xxxxx

  • 17 Augustus 2011 - 11:18

    Wendy (Buurvrouw):

    Heej Jacky,

    Wat leuk om alles hier te lezen zeg! Klinkt heerlijk. Zou wel even willen ruilen. Al is het weer hier vandaag prima. Lekker zonnetje en geen regen!
    Groetjes aan pap, mam en michelle en tot schrifs of skypes!.

    Gr. Wendy

  • 17 Augustus 2011 - 15:33

    Jos En Petra:

    Hoi Jacky,
    leuk dat het bij jullie zo gezellig is! Krissy heeft zelfs geen tijd om haar reisverslag bij te houden met Joost op Kreta! (haha)
    Hopelijk zijn de laatste weken voor jullie bijna net zo gezellig als nu.... en over 4 weken is Petra met de zingende zusjes bij jullie :-) Maak er dan ook maar een groot feest van.
    Groeten uit Lomm

  • 17 Augustus 2011 - 18:40

    Mam Pap Michelle:

    Ha Jacky,
    We hebben een super weekend gehad met jou,je hebt ons veel laten zien.Natuurlijk dat we bij jullie in de SPA mochten relaxen dat was heerlijk,we vroegen wat we moesten betalen na afloop,maar Julie de stagebegeleidster zei dat we dat kregen van jou .Ze vond het geweldig dat we langs waren gekomen waar onze dochter haar werk deed.Het is een super grote SPA.Nog 1 dagje werken en dan heb je weekend want donderdagavond zien we jou weer.We hebben de FOTOSCHOOT gepland voor vrijdagmorgen om 10.00 uur.
    Groetjes en tot snel maar weer.hahaha

  • 18 Augustus 2011 - 19:15

    Marianne Van De Post:

    hoi meid ik heb je stukje gelezen het was heel leukfijn dat pap en mam het zo leuk vinden daar ik ben deze week weer begonnen met werken en je raad het al het weer was weer zonnig rond de 20 graden dus lekker van daag was het 25graden en alweer vlink onweer groetjes aan jullie allemaal

  • 20 Augustus 2011 - 08:06

    Karen (zus Krissy):

    Hoi Jacky,

    Had je van krissy gehoord dat wij ook op bezoek komen! Gezellig he!! Kunnen we gezellig gaan stappen!!

    Ik ben heel benieuwd waar jullie verblijven!! Tot snel!!

    groetjes Karen

  • 21 Augustus 2011 - 13:16

    Trix:

    Ha Jacky

    Wat fijn zo'n bezoek van familie, de tijd vliegt dan doordat je zoveel samen wilt doen en bezichtigen en natuurlijk het stappen. De komende weken zullen nu ook wel voorbij vliegen en er komt nog meer bezoek van Krissy's fam dus dat komt wel goed.We lezen met plezier jullie verslagen , zo blijven we toch een beetje op de hoogte. Gr Hans en Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 45326

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: