Einde bezoek op Kreta & 6 weken op Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu Einde bezoek op Kreta & 6 weken op Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jacky Vercoulen - WaarBenJij.nu

Einde bezoek op Kreta & 6 weken op Kreta

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

21 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

De afgelopen 2 weken zijn voorbij gevlogen. Eigenlijk iets te snel.
Als het gezellig is dan vliegt de tijd altijd, altijd hetzelfde! Als je er langer van wilt genieten gaat dat niet.
Vanaf donderdagavond ben ik naar Chersonissos gereisd met de bus. Ik kwam er aan en toen zaten pap, mam en michelle met de ouders van karlijn en het zusje en natuurlijk karlijn zelf ookal op het terras. We hebben gezellig wat gedronken en sommige wat gegeten.
tegen een uur of 1 gingen we terug naar de kamer. die vrijdag hadden we om 10u al een fotoshoot geplant aan het strand. dus dat was weer een vroege! klaarmaken en alles eten van tevoren. en natuurlijk wat gebeurt er onderweg dat we naar de auto lopen, mam gaat er weer bij liggen toen ze vanaf de verhoging stapte, en ja hoor meteen dikke voet, daar eerst 10 minuten mee liggen te plaren toen eindelijk onderweg. stond op de plek van de fotoshoot een auto en allemaal in de boom hongen kleren. we dachten echt mooi! maar het is toch goed gekomen ze moesten alles weghalen van de mevrouw die fotos maakte. na daar de fotos gemaakt te hebben zijn we naar het strand gegaan, hier waren de golven af en toe wild en kwamen ze zelfs over jezelf heen. na toch 1 uur fotos hebben gemaakt waren we weer terug bij het hotel. Die dag hebben we nog een rondreis gemaakt met het treintje naar oud-Hersonissos. Dit was een beetje een verrot oud stadje. na 1u & 30min erin gezeten te hebben waren we weer terug en hebben we wat gegeten bij het hotel. die avond zijn michelle en ik gaan rond kijken in de winkels in Chersonissos en laterna op het terras gaan zitten. Op een gegeven moment tegen 12u werd ik moe en viel ik er bijna in slaap! toch verstandig gedaan en naar het hotel terug gelopen dat is toch een pokke end (ong 20-30min lopen vanaf het terras).
eindelijk aangekomen op de kamer meteen gaan slapen. de dag erna hadden ze gevraagd of ik stage kon lopen, maar krissy had ookal gevraagd of zij niet kon ruilen omdat mijn ouders hier nog waren. maar dat kon niet omdat een of andere gast percee bij mij wilde. uiteindelijk heb ik toch kunnen regelen dat ik niet hoefde want we hadden namelijk al andere plannen voor ons die dag. en het was dan ook meteen onze laatste dag samen.
savonds hebben we heerlijk uitgegeten in bij het leidseplein (eindelijk weer nederlands eten!) en daarna had ik weer verschikkelijke steken door mijn buik en rug en overal. ik heb met pijn gelopen omdat ik nog souveniertjes mee wilde geven. alleen helaas 1 souveniertje wat ik wilde was weg :( maar ga binnenkort toch nog maar even kijken of hij niet toevallig terug is.
om 12u waren we weer terug van het geshop en toen zijn we meteen gaan slapen. de morgen werden hun al om 8.45u opgehaald dus eerst nog even gegeten en toen ben ik op de bus gaan wachten die eigenlijk om 9u zou moeten komen maar die kwam 15 min later alweer. ik was uiteindelijk om 10.30 in het appartement terug.(bepakt en bezakt) vandaag heb ik weer het verslag gemaakt van school dat om de 3 weken moet en daarna zijn we bij gaan kleuren op het strand.
morgen mogen we weer gaan stage lopen, en dan in de pauze van 1-4u moeten we naar de bank omdat we ons eigen bankaccount moeten gaan aanmaken. dat wordt me wat! ben benieuwd, ik hoop dat dit gaat lukken. daarna weer stage lopen tot 9 uur en dan weer lekker ploffen op het bed en uitrusten.

Dit was het verhaaltje weer er komen nog verschillende fotos op de site onder het verhaal. En het weer in nederland is al beter hoor ik. lekker zon he? maar toch regen (dat kennen ze hier niet) Maar:
don't worry be happy! er is teminste eindelijk ZON!

Tot de volgende keer.

  • 22 Augustus 2011 - 17:32

    Mam Pap Michelle:

    Ha Jacky,
    Je hebt ons veel van KRETA laten zien.De tijd was wel erg snel voorbij,vooral als jij er was.(Binnen gesmokkelt) Donderdagavond kwam je gelijk naar het terras van NO NAME waar we samen nog gegeten en gedronken hebben met Karlijn,ouders en zusje.Vrijdag de fotoschoot was SUPER!!! alleen mam zijn voet dat was minder.Het gaat nu iets beter wel blauw en dik.Vrijdag heb je lekker een Chinese massage gehad. 's Avonds ben je met Michelle wezen stappen in Cherso,maar mam en pap zijn helaas niet meer geweest,mam moest de voet koelen en hoog.Zaterdag had je gelukkig vrij want dat was de laatste dag voor ons op KRETA.(JAMMER) Lekker nog gegeten bij het Leidse PLein (lekker hollands) en kruidenboter.Daarna lekker geshopt voor sourverniertjes te kopen en alvast mee te geven naar huis,anders moest je zoveel meenemen 8 Oktober.Nog op terras wat gedronken en een ijs gegeten waar Michelle het ijs door de ober werd gegeven,hij moest wel versterking hebben van het pistooltje.HAHAHA.
    Later kreeg Michelle het pistooltje en mocht er mee schieten,ze kreeg wel een schok door haar hele hand.Daarna kreeg ze ook nog de rekening van een heleboel kassabonnen aan elkaar,waar ze mee versierd werd.
    Zondag was niet zo leuk want toen gingen we naar huis en jij ging met de bus weer terug naar jou appartement.
    We hebben een goede vlucht gehad,alleen hadden we weer vertraging van 1 uur maar wel van de koffers.
    DE KAART VOOR PAP IS AL AANGEKOMEN VOOR ZIJN VERJAARDAG!!!!!!!!!! HAHAHAHA
    Groetjes vanuit VELDEN
    Mam Pap Michelle

  • 22 Augustus 2011 - 20:09

    Jos En Petra:

    Hoi Jacky,

    wat een mooie foto's!!! Geweldig!
    Fijn dat ook jij het zo gezellig hebt gehad! Toch fijn dat er zoveel bekende opbezoek komen. Hopelijk krijgen jullie 2 het met Petra en de zusjes en met Karen en Roy ook weer gezellig.

    Groetjes uit Lomm!

  • 23 Augustus 2011 - 20:41

    Elly Uit Velden.:

    Hallo Jacky ik hoorde van je ouders dat je daar goed vermaakt het ziet er ook mooi uit .Vooral de foto shoot wat een mooie foto''s. Ik hoop dat je er nog een mooie tijd hebt,hier valt het weer tegen dus geniet er nog maar lekker van. veel plezier nog en de groetjes uit Velden.

  • 24 Augustus 2011 - 12:44

    Mam:

    Ha Jacky,
    Vandaag ben je precies op helft van de stage.Dat zul je niet snel vergeten want vandaag is PAP jarig.Het cadeau wat je mee had gegeven vond hij wel een leuk idee van jou.Echt iets GRIEKS had je gekocht.Hij zal het nog niet gebruiken voordat je terug bent.
    HAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Mam

  • 26 Augustus 2011 - 19:07

    Marianne Van De Post:

    hoi meid ik heb je foto s bekeken ze waren heel mooi je pap mam en zus hebben het fijn gehad heb ik gehoord ik heb ze nog niet goed gesproken mam heeft weer wat aan haar enkel ze heeeft nog vakantie tot maandag en dan bel ik haar wel bij julllie is het nog fijn weer zag ik geniet nog lekker en werk nog tot de volgende keer groetjes

  • 28 Augustus 2011 - 17:35

    Trix:

    Ha Jacky

    Als het met beauty en welness niets wordt dan kun je nog fotomodel worden, wat een mooie foto's, wie heeft die gemaakt? Je kunt nu aftellen naar het einde toe en dat zal wel snel gaan. Morgen begint hier het gewone leven ook weer, alles weer naar school.Geniet nog maar van je weken in het lekker warme griekenland, hier is het nu koud!!!
    Heel veel groetjes Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Jacky

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 45319

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 December 2016

Studeren in het buitenland

03 Augustus 2015 - 23 Januari 2016

Buitenlandse Stage London

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Buitenlandse stage Slovenie

11 Juli 2011 - 08 Oktober 2011

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: